منفورترین ستاره های هالیوود /عکس

همه ستاره های مشهور هالیوود در میان مردم آمریکا و در دنیا محبوبیت ندارند و دلیل نفرت مردم از بعضی از آنها کاملاً مشخص و توجیه پذیر است. از جاستین بیبر گرفته تا لیندزی لوهان هر کدام به دلیل سوء مصرف مواد مخدر و رفتارهای نامناسب با طرفداران و … مورد نفرت مردم قرار گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از برترین ها همه ستاره های مشهور هالیوود در میان مردم آمریکا و در دنیا محبوبیت ندارند و دلیل نفرت مردم از بعضی از آنها کاملاً مشخص و توجیه پذیر است. از جاستین بیبر گرفته تا لیندزی لوهان هر کدام به دلیل سوء مصرف مواد مخدر و رفتارهای نامناسب با طرفداران و … مورد نفرت مردم قرار گرفته اند. در زیر به چند نفر از آنها اشاره کرده ایم:

تیلور سوئیفت

این خواننده و ترانه سرای مستعد و جوان نه تنها با افراد بسیاری در هالیوود دوست بوده، بلکه با ترانه ساختن در مورد آنها میلیون ها دلار پول جمع کرده است! جان مه یر در مورد حرف های نیش دار سوئیفت در ترانه "جان عزیز" می گوید: «اون ترانه حس وحشتناکی بهم داد. من هرگز کاری نکردم که حقم باشه چنین چیزایی راجع به من بگه». همچنین به نظر می رسد که سوئیفت اصلاً جنبه شوخی را نداشته باشد. وقتی تینا فی در مورد شهرت سوئیفت به دوستی با ستاره های هالیوودی شوخی کوچکی با او کرد، سوئیفت در جواب به او گفت: «تو جهنم یه جایی هست مخصوص زنایی که به زنای دیگه کمک نمی کنن.»

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1393/2/1/282110_716.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1