حضور شرکت گلچین رسانه های هوشمند در نمایشگاه کارت و پرداخت خاور میانه

شرکت گلچین رسانه های هوشمند در بزرگترین نمایشگاه بین المللی کارت و پرداخت خاور میانه حضور خواهد داشت.این نمایشگاه پذیرای بیش از 10 هزار بازدیدکننده در سال جاری خواهد بود و تازه ترین روندهای حوزه نظام پرداخت بررسی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نمایشگاه کارت و پراخت خاورمیانه در تاریخ 13و 14 می 2014 مطابق با 23 و 24 اردیبهشت 93 در دبی برگزار خواهد گردید که بی شک یکی از مهمترین و بهترین نمایشگاهها در حوزه کارت و خدمات آن در خاور میانه می باشد،در این نمایشگاه که اکثر شرکتهای معتبر از اقصی نقاط جهان حضور یافته اند،جدید ترین فن آوری در عرصه کارتهای هوشمند، پایانه های خرید، RFID ، NFC ، راه حل های EMV ، تکنولوژیهای تشخیص احراز و تائید هویت ، نرم افزارهای پرداخت و…ارایه خواهد گردید.

 شرکت گلچین رسانه هوشمند که تولید کننده انواع کارتهای پلاستیکی ،مغناطیسی، هوشمند تماسی و غیر تماسی، هایبرید، DUAL INTERFACE، و ارایه دهنده کلیه خدمات شخصی سازی،پاکت گذاری و … است به عنوان تنها تولید کننده ایرانی کارت در این نمایشگاه حضور دارد و در غرفه m20 میزبان بازدیکنندگان در همایش و نمایشگاه خواهد بود.

بنابراین گزارش بزرگترین نمایشگاه و کنفرانس کارت‌های هوشمند، فناوری پرداخت، تجارت و خرده‌فروشی خاورمیانه در 13 و 14 می 2014 (سه شنبه و چهار شنبه 23 و 24 اردیبهشت سال جاری خورشیدی) در دبی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است این نمایشگاه  پذیرای بیش از 10 هزار بازدیدکننده در سال جاری  خواهد بود و صدها شرکت کننده فعال و صاحب نام در این صنعت نیز در نمایشگاه مذکور حضور خواهند داشت.

محورهای کنفرانس
نمایشگاه بین المللی کارت و پرداخت خاور میانه روی تمام مواردی تمرکز می‌کند که بانک‌ها، شرکت های ارائه کننده خدمات کارت و پرداخت ، شرکت‌های مخابراتی، دولت‌ها و خرده فروشان باید برای حفظ قدرت رقابت در بازار از آن خبر داشته باشند. برخی از این محورهای نمایشگاه عبارتند از:

1- به حداکثر رساندن عایدی از پورتفولیوی کارت

2- مبارزه با روش‌های پیچیده کلاهبرداری

3- سرمایه‌گذاری روی زیربناهای جدید پرداخت

4- بهره‌برداری از خدمت کارت‌های پیش پرداخته

5- یگانه‌سازی و برقراری ارتباط میان خدمات الکترونیک دولتی

6- ایجاد کارت شناسایی و برنامه‌های ویزای الکترونیکی

7- استفاده از فناوری ارتباط در حوزه نزدیک برای توانمندسازی پرداخت موبایل

7- ارتقای تجربه ارتباط مشتری با خودخدمتی

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  45