گذار از ساختارهای وظیفه­ گرا به مشتری­ گرا با اسنقرار بانکداری جامع

دبیر علمی پنجمین کنفرانس بین ­المللی بازاریابی خدمات بانکی عنوان کرد:

بر اساس رویکرد ”بانکداری جامع بانک­ ها بازارهای هدف خود را بر اساس ماموریت و استراتژیهای بازاریابی در حوزه ­هائی هم­چون بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد و… تقسیم­ بندی و از ساختارهای وظیفه­ گرا به سمت ساختارهای مشتری­ گرا حرکت می کنند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر رئوف رابطی، دبیر علمی پنجمین کنفرانس بین­المللی بازاریابی خدمات بانکی، در گفت و گو با ستاد خبری این کنفرانس اعلام کرد: ما بر اساس روند تحول در شبکه بانکی کشور و بررسی نیاز مخاطبین اصلی کنفرانس که مدیران، کارشناسان و کارکنان شبکه بانکی کشور هستند و ضرورت گرایش هر چه بیشتر بانک­ها به رفتارهای حرفه­ای بازاریابی، محور اصلی و برنامه­ های جانبی کنفرانس پنجم را انتخاب کردیم. به خوبی آگاه هستیم که مخاطبان ما افراد با تجربه، با دانش و حرفه ­ای در کار خود و در حوزه بانکداری و بازاریابی خدمات مالی هستند. به همین دلیل طی چند دوره قبل و این دوره از برگزاری کنفرانس تلاش کرده­ ایم ‌تا آنچه برای عرضه و بحث و تبادل نظر در دو روز کنفرانس مهیا می­ شود، متناسب با این جایگاه و مبتنی بر تحولات و اتفاقات حرفه­ای این حوزه باشد و به پشتوانه برگزاری موفق کنفرانس در چهار دوره پیش، امیدوارم در این دوره نیز رضایت مخاطبین را برآورده کنیم.

”بانکداری جامع” که محور اصلی کنفرانس پنجم است، رویکردی حرفه­ ای به بازاریابی بانکی خدمات است. بر اساس این رویکرد، بانک­ ها بازارهای هدف خود را بر اساس ماموریت و استراتژیهای بازاریابی در حوزه ­هائی هم­چون بانکداری شرکتی، بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد و… تقسیم­ بندی می­ کنند و با تمرکز بر بازارهای منتخب (هدف) تلاش می ­کنند که با اعمال اصلاحات در ابزارهای بازاریابی و مدیریت هوشمندانه مشتریان، رضایت آنها را تامین کنند. پیاده­ سازی این رویکرد در بانک­ های کشور تحولی اساسی از ساختارهای وظیفه­ گرا به سمت ساختارهای مشتری­ گرا است و با توجه به گستردگی و در عین حال متفاوت بودن با رویکردهای فعلی، در پنجمین کنفرانس بین­ المللی بازاریابی خدمات بانکی تلاش می­ شود که ابعاد مختلف این تغییرات مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: به همین جهت علاوه بر فراخوان مقالات و دعوت از صاحب­نظران و اندیشمندان، همواره تلاش کرده ­ایم تا میهمانان و سخنرانان داخلی و خارجی کنفرانس دو ویژگی، اطلاع از زوایای نظری بحث­های مطرح شده و برخورداری از تجربه عملی در این حوزه را داشته باشند.

 این صاحب­نظر در حوزه بازاریابی بین­ الملل و تبلیغات اعلام کرد: در حال حاضر و در زمانی که حدود 4 ماه تا برگزاری کنفرانس مانده است، ‌این برنامه­ ریزی­ها و هماهنگی­ ها آغاز شده و به­ عنوان مثال، مقدمات حضور معاون بانکداری شرکتی یکی از بانک­های اروپایی فراهم شده است، ‌تا ایشان ضمن حضور در کنفرانس، بتواند تجربیات عملی خود را در این زمینه به مخاطبان کنفرانس انتقال دهد.

خاطر­نشان می­شود، پنجمین کنفرانس بین­ المللی بازاریابی خدمات بانکی، به همراه 6 کارگاه آموزشی و یک نمایشگاه تخصصی، و با حضور و مشارکت بانک­ها، موسسات اعتباری و شرکت­های تخصصی و با موضوع" بانکداری جامع؛ رویکرد بازاریابی حرفه­ای به بانکداری" در روزهای 26 و 27 مردادماه سال­جاری در مرکز همایش­های بین­المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فرم­های ثبت­نام، می­­توانند به وب­سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی به نشانی www.FSMcenter.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن­های 2-66596661 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  27