تحقیر بایرن در آلیانس آره نا توسط رئال

دیدار تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه عجیب 4 بر صفر به سود رئالی ها به پایان رسید. این دیدار که در ورزشگاه آلیانس آره نای شهر مونیخ و به میزبانی بایرن مونیخ انجام شد در دقایق اول با حملات بایرن مونیخ شروع شد که بر خلاف جریان بازی و با ضربه سر راموس گل اول برای رئال به ثمر رسید

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از خانه ورزش ، دیدار تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه عجیب 4 بر صفر به سود رئالی ها به پایان رسید. این دیدار که در ورزشگاه آلیانس آره نای شهر مونیخ و به میزبانی بایرن مونیخ انجام شد در دقایق اول با حملات بایرن مونیخ شروع شد که بر خلاف جریان بازی و با ضربه سر راموس گل اول برای رئال به ثمر رسید
این پایان کار نبود و در اواسط نیمه اول بازی ، این راموس بود که دوباره با ضربه سر موفق به گشودن دروازه بایرن مونیخ شد . تا آلیانس آره نا در سکوت محض فرو رود .
بایرنی ها که برای جبران این نتیجه دست به حمله همه جانبه می زدند زمینه ضد حمله برای رئالی ها را ایجاد کردند و اینبار کریستیانو رونالدو با پاس زیبای گرث بیل در موقعیت تک به تک قرار گرفت و گل سوم رئالی ها را به ثمر رساند.
این نتیجه تا پایان نیمه اول پا بر جا ماند تا مونیخی ها با شکست سنگین راهی رختکن شوند .
بایرن مونیخ که چیزی برای از دست دادن نداشت نیمه دوم را هجومی آغاز کرد اما حملات این تیم افاقه نکرد و بازی تا دقایق پایانی با همان نتیجه نیمه اول پیش رفت تا اینکه در دقایق پایانی کریستیانو رونالدو از روی ضربه ایستگاهی گل چهارم رئالی ها را به ثمر رساند تا آب سردی بر پیکره مونیخی ها باشد . سرانجام این بازی با نتیجه 4 بر صفر و در مجموع دو باری 5 بر صفر به سود رئال مادرید به پایان رسید تا رئال مادرید پس از سال ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد .
کریستیانو رونالدو با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند در لیگ قهرمانان امسال 16 گله شد و رکورد 14 گل مسی در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا را شکست .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  1  =