دایی به دنبال جذب آقای گل لیگ برتر

می‌گویند دایی دنبال راهی است تا کریم انصاری‌فرد را به پرسپولیس بازگرداند. همان مهاجمی که اول فصل خود دایی او را رد کرده بود!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جام نیوز، بیشترین انتقاد از پرسپولیس دایی، گل‌نزن بودن مهاجمانش بود. مهاجمانی که به خاطر آمار خوب گل‌هایشان انتخاب شده بودند اما در تیم آقای گل جهان گل‌نزن شدند!

 

به همین خاطر است که علی دایی تصمیم گرفته همه مهاجمانش – غیر از محمد عباس‌زاده – را بفروشد و به جای آنها بازیکنی را به خدمت بگیرد که بابت گلزنی‌اش نگران نباشد.

 

شایعه‌ها می‌گویند حتی محمدرضا خلعتبری هم جایی در لیست فصل آینده دایی ندارد و آقای سرمربی که هرگز رابطه دوستانه‌ای با این بازیکن نداشته، در محفلی خصوصی گفته بود که اگر می‌دانست خلعتبری کمتر از سیدصالحی گل می‌زند، هرگز اجازه جذب او را به باشگاه نمی‌داد.

 

راست و دروغش گردن راوی اما می‌گویند دایی دنبال راهی است تا کریم انصاری‌فرد را به پرسپولیس بازگرداند. همان مهاجمی که اول فصل خود دایی او را رد کرده بود!

 

جلال رافخایی هم یکی دیگر از مهاجمان مورد نظر دایی معرفی شده که می‌گویند اگر انصاری‌فرد نیاید، پیراهن پرسپولیس را بر تن او خواهیم دید. رضا نوروزی و پریرا نیز از جمله کسانی هستند که دایی روی آنها نظر دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×    =  5