قلعه نویی این ۴ بازیکن سپاهان را می خواهد

مربیان لیگ برتر به فکر بستن تیم‌شان هستند و در این میان امیر قلعه نویی تکاپوی زیادی برای جذب بازیکن از خود نشان می‌دهد. سرمربی استقلال که تا به حال از ماندن در تیمی صحبت نمی کرد به خاطر نتایج ضعیف فصل قبلش مصمم است در استقلال بماند تا این نتایج را جبران کند. قلعه نویی دوست ندارد با رتبه پنجمی استقلال را ترک کند تا مربیان بعدی از او بهتر نتیجه بگیرند. او می‌خواهد با قهرمانی برود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مربیان لیگ برتر به فکر بستن تیم‌شان هستند و در این میان امیر قلعه نویی تکاپوی زیادی برای جذب بازیکن از خود نشان می‌دهد. سرمربی استقلال که تا به حال از ماندن در تیمی صحبت نمی کرد به خاطر نتایج ضعیف فصل قبلش مصمم است در استقلال بماند تا این نتایج را جبران کند. قلعه نویی دوست ندارد با رتبه پنجمی استقلال را ترک کند تا مربیان بعدی از او بهتر نتیجه بگیرند. او می‌خواهد با قهرمانی برود.

سرمربی استقلال مانند دایی علاقه زیادی به جذب هادی عقیلی و امید ابراهیمی دارد. البته لیست او پر از سپاهانی است و حاج صفی و شجاع خلیل زاده را هم می‌خواهد.

قلعه نویی هیچ وقت به کم راضی نشده و دوست دارد مانند تیم دایی تیمش پر از ستاره باشد. باید دید راهکار تیم اصفهانی برای کوچ نکردن ستاره‌هایش به تهران چیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  +    =  58