عابربانک ثروتمند مشهور در دست عطاران

16 فروردین ماه مراسمی با عنوان «همت عالی فیلم خط ویژه» در تالار ایوان شمس برگزار شد که مورد استقبال شدید مردم و اهالی هنر قرار گرفت. در این مراسم که تعداد زیادی از هنرمندان و سینماگران حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همشهری سرنخ: 16 فروردین ماه مراسمی با عنوان «همت عالی فیلم خط ویژه» در تالار ایوان شمس برگزار شد که مورد استقبال شدید مردم و اهالی هنر قرار گرفت. در این مراسم که تعداد زیادی از هنرمندان و سینماگران حضور داشتند، فیلم «خط ویژه» برای کمک به پرداخت دیه یک زندانی 26 ساله اکران شد و پس از آن، مردم و اهالی سینما شروع کردند به ارائه هدایای مالی خود. اگر برای شما هم جالب است بدانید که چه کسانی در این مراسم حضور داشتند و چه حرف هایی رد و بدل شد در این گزارش همراه ما باشید.

قرار است تا ساعاتی دیگر فیلم «خط ویژه» اکران شود. تعداد زیادی از مردم از ساعت 19 جلوی تالار ایوان شمس برای تهیه بلیت این فیلم که به صورت همت عالی است و قیمت مشخصی ندارد جمع شده اند تا بتوانند در این حرکت بزرگ سهمی داشته باشند.

با باز شدن درهای سالن، جمعیت به داخل سالن می روند. مجری برنامه وقتی به روی سن می رود می گوید که هدف از اکران خصوصی این فیلم، کمک به تهیه دیه یک جوان محکوم به قصاص است. او سپس از رخشان بنی اعتماد کارگردان مشهور سینمای ایران دعوت می کند تا به روی صحنه بیاید. حضور بنی اعتماد روی سن با تشویق زیاد حضار در سالن ایوان شمس روبرو می شود.

میلاد کی مرام مجری شد و 300 میلیون تومان جمع کرد

در ادامه مراسم از حاضران خواسته شد تا اگر تمایلی به کمک کردن دارند داوطلبانه دست خود را بالا ببرند. در همین لحظه بود که میلاد کی مرام بازیگر «خط ویژه» به روی صحنه دعوت شد و خیلی زود روی سن آمد و گفت: «من آدم عملیاتی هستم و نمی توانم صبر کنم که کسی دستش را بالا ببرد و از همینجا اجرای مراسم را برعهده می گیرم (با خنده) و البته تا زمانی که پول جمع نشود، فیلم را نمایش نمی دهیم.» میلاد کی مرام که اجرای مراسم را بطور اتفاقی برعهده گرفته بود، خودش هم مبلغ 2 میلیون تومان کمک کرد.
 

عابربانک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄    =  4