نیم‌میلیارد یورو، ارزش بازیکنان‌ تیم برزیل

نیمار که تابستان گذشته با مبلغ گزافی از سانتوس برزیل راهی بارسلونا شد در این فهرست به گران‌قیمت‌ترین بازیکن بدل شده و ارزش کل تیم ملی فوتبال برزیل را به 514.23 میلیون یورو رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در حالی که کمی بیش از یک ماه به آغاز جام جهانی 2014 باقی مانده ارزش بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال برزیل اعلام شد.

 یک روز پس از آنکه لوییس فلیپه اسکولاری اسامی 23 بازیکن دعوت شده به تیم ملی فوتبال برزیل را اعلام کرد، نشریه daily Valor ارزش پولی بازیکنان دعوت شده را اعلام کرد.

نیمار که تابستان گذشته با مبلغ گزافی از سانتوس برزیل راهی بارسلونا شد در این فهرست به گران‌قیمت‌ترین بازیکن بدل شده و ارزش کل تیم ملی فوتبال برزیل را به 514.23 میلیون یورو رسانده است. در حالی که ماه گذشته نیز این ارزیابی انجام شده بود، برزیل با 470.2 میلیون یورو پس از تیم ملی فوتبال اسپانیا با 486.9 میلیون در رده دوم قرار گرفته بود. در این رده بندی آرژانتین با 474.1 میلیون در رده سوم قرار داشت.

ماه گذشته ارزش لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا 138.1 میلیون یورو اعلام شده بود که این رقم بالاتر از کریستیانو رونالدو با 107.3 میلیون یورو بوده است. نیمار هم با 67.4 میلیون یورو بالاتر از ماریو گوتسه 59.7 میلیونی است.

با توجه به اینکه تیم اسکولاری چنین ارزشی دارد اما او کاکا و رونالدینیو را به سلسائو دعوت نکرده است. روبینیو که در میلان توپ می‌زند نیز جایی در ترکیب برزیل ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  ⁄  5  =