عرضه اولین کارت اعتباری بیت‌کوین جهان

از سوی شرکت Xapo صورت می گیرد:

شرکت Xapo از ارائه‌دهندگان کیف پول‌های دیجیتال قصد دارد در دو ماه آینده کارت اعتباری ویژه بیت‌کوین (Bitcoin) را به علاقمندان عرضه نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،با این روش، دارندگان کارت مزبور می‌توانند در هر جایی از جهان، بیت‌کوین‌های خود را خرج کرده و عملاً مورد استفاده قرار دهند.

بیت‌کوین نوعی پول دیجیتال و ارز مجازی است که با آن می‌توان بدون هیچ واسطه‌ای، در اقطی نقاط جهان از طریق اینترنت به تجارت و خرید و فروش پرداخت؛ حداقل به لحاظ تئوریک.

به گزارش شرکت ملی انفورماتیک به نقل از پایگاه فاین‌اکسترا، کاربران کیف پول Xapo می‌توانند علاوه بر دریافت یک کارت مجازی رایگان که در خریدهای آنلاین به کار می‌آید، با پرداخت 15 دلار یک کارت پلاستیکی نیز دریافت دارند.

زمانی که با این کارت اعتباری خرید انجام شود، بعد از تایید اطلاعات و درستی‌سنجی آن با کیف پول کاربر، بیت‌کوین‌های او به ارز واقعی تبدیل شده و خرید کامل می‌گردد.

Wences Casares مدیر عامل Xapo با اشاره به این که چنین فرایندی هم برای کاربران آسان و بی‌دردسر است و هم برای صرافی‌ها، این روش را عاملی برای ترویج جهانی استفاده از بیت‌کوین دانست.

گفتنی است ماه گذشته آقای Wences Casares بیست میلیون دلار برای راه‌اندازی استارت‌آپ بیت کوینی خود اختصاص داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =