سرمربی تیم ملی ایران که بنزین فروشی می‌کند! +عکس

ورزشکاران سیستان و بلوچستان با وجود تصاحب عناوین قهرمانی کشور در رشته کریکت به دلیل مشکلات زندگی و نبود امکانات مناسب برای پرورش استعدادهای موجود با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که می‌توان شرح حال آنها را از شغل مربی تیم ملی نوجوان که در حال حاضر در کنار خیابان‌های نیکشهر به بنزین فروشی روی آورده است حدس زد!

class=inlineEditorImage

وی گفت: با وجود محرومیت‌های این چنینی اما در رده سنی زیر 16 سال ما توانستیم نائب قهرمان آسیا شویم و این نشان از وجود پتانسیل بالا در این رشته و در کشور دارد.

رییسی افزود: در حال حاضر سه تیم کریکت  و 100 ورزشکار در شهرستان نیکشهر فعالیت دارند که پس از 12 سال خون دل خوردن توانستیم زمینی را برای جمع کردن این بچه ها آماده سازی کنیم.

وی ابراز داشت: برای خودم هیچ درخواستی از مسئولان ندارم و حتی انتظار یک ریال کمک هم ندارم همانطور که تاکنون برای تیم ملی خدمت کردم و یک ریال دریافت نکردم اما بی توجهی به نسل جوان و استعداد‌هایی که به دلیل نبود امکانات هدر می رود گناهی است که بر گردن مسئولان و متولیان است.

وی گفت: عشق من معلمی است و حالا که امکانات و توان کشور اجازه نمی‌دهد و لازم نمی‌داند بازیکن تربیت کنم در همین گوشه خیابان بنزین در باک خودروهای هموطنانم می‌ریزم تا آنها از رسیدن به مقصد باز نمانند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. محقق می گوید

    برادرمن همان بنزین فروشی تان رابچسبید که احتمالا بزودی بااین شیب ملایم ان راازدست خواهید..دنبال کار دیگه نچرخ ؟؟؟؟

ارسال یک پاسخ

91  ⁄    =  13