حضور فعال ستاره‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی

با پیشرفت ابزار ارتباطی و همه گیر شدن اینترنت، روی آوردن به شبکه های اجتماعی به قشر ورزشکار نیز رسیده است. در این میان با توجه به گستره این شبکه ها و اینکه مطالب و عکس های منتشره در این فضاهای مجازی در دسترس عموم قرار می گیرد؛ چهره های سرشناس جامعه، و به خصوص ورزشکاران مطرح ایرانی باید مراقبت بیشتری در رفتار مجازی خود در این شبکه های اجتماعی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مجله تماشاگر: با پیشرفت ابزار ارتباطی و همه گیر شدن اینترنت، روی آوردن به شبکه های اجتماعی به قشر ورزشکار نیز رسیده است. در این میان با توجه به گستره این شبکه ها و اینکه مطالب و عکس های منتشره در این فضاهای مجازی در دسترس عموم قرار می گیرد؛ چهره های سرشناس جامعه، و به خصوص ورزشکاران مطرح ایرانی باید مراقبت بیشتری در رفتار مجازی خود در این شبکه های اجتماعی داشته باشند. موردی که البته به خاطر فقدان فرهنگ استفاده و حضور در این قبیل شبکه ها به دردسر برای این قشر تبدیل می شود.

در این چند سال اخیر که پای ورزشکاران مطرح، مخصوصا فوتبالیست های ایرانی به شبکه هایی نظیر فیس بوک باز شده است، شاهد جنجال هایی در این خصوص بوده ایم. گاها مشاهده شده است که یک عکس یا مطلب از سوی یک ورزشکار در این قبیل فضاهای مجازی باعث ایجاد حاشیه های گوناگونی برایش شده است.

یکی از شبکه های اجتماعی که از نظر جامعه آماری مخاطبان زیادی دارد، این روزها فوتبالیست های مشهور و مطرح بیشتر تیم ها را هم به خود جذب کرده، تا جایی که فوتبالیست های مشهور تیم های مطرح بیشتر از اینکه وقت خود را سر تمرینات تیم هایشان بگذرانند، پای این شبکه های اجتماعی نشسته در حال چت، تغییر عکس، دادن قول و گذاشتن قرارهای مجازی و غیرمجازی هستند.

تیم فیس بوکی لیگ برتر!

یکی از تیم های لیگ برتری به دلیل حضور بی نظیر بازیکنانش در شبکه اجتماعی فیس بوک، به کنایه و از طرف سایر تیم های لیگ برتری، لقب تیم فیس بوکی را به خود گرفته است. بازیکنان این تیم مطرح با استفاده از گوشی های پیشرفته و اینترنت همراه، حتی در حین تمرینات و در هر لحظه ای که تمرین برای استراحتی کوتاه قطع می شود سریع به چت کردن یا گذاشتن عکس از جریان تمرین اقدام می کنند تا به کاربر خود بفهمانند که در چه موقعیتی بوده و تا چه اندازه آنها را از اخبار داغ مطلع می کنند.

این قبیل اقدام های بازیکنان این تیم مطرح لیگ برتری باعث شده تا لقب فوق الذکر را بگیرند. روزی نیست که از ابتدای تمرین تا انتهای آن بازیکنان این تیم چندین استاتوس را آپلود نکنند. حتی شب بازی های این تیم که بازیکنانش حداکثر باید تا ساعت 11 شب خواب باشند، استاتوس های ساعت 4 صبح آنها را می شد در فیس بوک مشاهده کرد!

هوتن آمار استقلالی ها را به ژنرال می دهد

امیر قلعه نویی حضوری در شبکه های اجتماعی ندارد اما پسرش هوتن حضوری فعال در آنها داشته و حتی صفحه ای جداگانه به نام پدرش ایجاد کرده که البته صرفا سازوکاری فوتبالی و در ارتباط با تیم استقلال برای این صفحه در نظر گرفته است.
 

از

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  78  =  84