«یکتا ناصر» با گریم متفاوت در «جاده قدیم»

یکتا ناصر از نقش خود در سریال در دست ساخت «جاده قدیم» و تجربه متفاوت و جالبی که این نقش برایش داشته سخن گفت که حتی ممکن است مخاطب تلویزیون او را با این گریم و ظاهر متفاوت نشناسد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر یکتا ناصر از نقش خود در سریال در دست ساخت «جاده قدیم» و تجربه متفاوت و جالبی که این نقش برایش داشته سخن گفت که حتی ممکن است مخاطب تلویزیون او را با این گریم و ظاهر متفاوت نشناسد.

یکتا ناصر درباره ایفای نقش زینت که این روزها در سریال «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان آن را بازی می‌کند، گفت: من خیلی علاقه‌ای به توضیح دادن نقش‌هایی که کار می کنم ندارم چون فکر می‌کنم بازیگر وظیفه دارد کار خود را به خوبی انجام دهد نه اینکه درباره نقشش توضیح دهد.

وی به فضای این سریال اشاره و بیان کرد: این سریال موقعیت طنزی دارد و شخصیتی که من بازی می‌کنم می‌توان گفت نقشی است که من آن را حداقل در تلویزیون و برای مخاطبان این مدیوم کمتر تجربه کرده ام. شاید هم برای مخاطبی که کمتر به سینما می‌رود و مرا با این ظاهر و گریم ندیده است متفاوت باشد. به هر حال برای خود من تجربه جالبی است و امیدوارم بتوانم از پس نقشم برآیم.
 

با

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  1  =