مهدوی‌کیا: شرایط در میانمار دشوار است

کاپیتان پیشین تیم ملی اظهار امیدواری کرد که شاگردان کی‌روش تا جام جهانی به شرایط ایده‌آل تاکتیکی برسند و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم کاپیتان پیشین تیم ملی اظهار امیدواری کرد که شاگردان کی‌روش تا جام جهانی به شرایط ایده‌آل تاکتیکی برسند و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند

مهدی مهدوی‌کیا مدیر فنی تیم فوتبال جوانان ایران در مورد بازی تدارکاتی تیم‌های فوتبال جوانان و المپیک ایران که با تساوی بدون گل خاتمه یافت گفت: بازی جالبی نبود و به چیزی که انتظارش را داشتیم نرسیدیم. البته این مسئله طبیعی بود چون تیم المپیک تازه شکل گرفته و بازی‌های تدارکاتی جوانان هم کم است. ما احتیاج داریم با تیم‌هایی که از جوانان بزرگتر هستند بازی تدارکاتی انجام بدهیم.

وی در خصوص اینکه با وینگادا درباره چه موضوعی صحبت می‌کرده اظهار داشت: صحبت خاصی نبود، کمی از گذشته و جام ملت‌های سال 1996 و بازی ایران و عربستان حرف زدیم.

مدیر فنی تیم فوتبال جوانان ایران درباره احتمال برگزاری اردوی این تیم در کشور آلمان عنوان کرد: خیلی دوست داریم که این اتفاق رخ دهد چون در این صورت بازیکنان محک جدی می‌خورند.

مهدوی‌کیا ادامه داد: اگر به آلمان برویم می‌توانیم با تیم‌های دوم مطرح بوندس لیگا بازی کنیم که خیلی به ما کمک می‌کند و در روند شکل‌گیری تیم ما اثر گذار است. همانطور که سال گذشته اردوی آلمان به تیم نوجوانان در جام جهانی کمک کرد.

مدیر فنی تیم جوانان در مورد برگزاری مسابقات جام ملت‌های جوانان آسیا در میانمار خاطرنشان کرد: شرایط در میانمار بسیار دشوار است، این کشور سابقه فوتبالی زیادی ندارد و از نظر آب و هوایی هم وضعیت خوب نیست. در کنار این موارد مسلماً امکانات خوبی هم در انتظار ما نیست.

مهدوی‌کیا عنوان کرد: بازی با میانمار مشکل است، این تیم در همین رده ژاپن را شکست داده، تایلند هم در رده‌های پایه همیشه خوب بوده فقط شاید یمن کمی ضعیف باشد. همانطور که همه می‌دانند هر اتفاقی در بازی‌های پایه رخ می‌دهد. در هر حال کار مشکلی در میانمار داریم.

وی تصریح کرد: سعی می‌کنیم از تمام بضاعت‌مان استفاده و به جام جهانی صعود کنیم کاری که بسیار دشوار است. در چند ماه گذشته نتوانستیم بازی‌های خوبی انجام دهیم. فقط بازی‌های بین المللی به تیم جوانان کمک می‌کند و این بازی‌ها تیم را شکل می‌دهد.

کاپیتان پیشین تیم ملی  در مورد اردوی اتریش شاگردان کی‌روش اظهار داشت: همین که اردوی تیم ملی زود شروع شده یعنی این تیم می‌تواند به شرایط خوب بدنی برسد. امیدوارم تیم ملی از نظر تاکتیکی هم به شرایط ایده‌آل برسد و در جام جهانی از حیثیت فوتبال ایران و آسیا دفاع کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  5