به خاطر دایی پرسپولیسی شدم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من به خاطر دینی که به علی دایی داشتم، پیشنهادش را پذیرفتم و پرسپولیسی شدم حالا هم اگر قسمت نباشد در این تیم بمانم اولویت اولم تراکتورسازی خواهد بود.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به جرات می‌توانیم به او لقب مارکوپولوی لیگ برتر را بدهیم. کسی که تقریبا سالی یک بار تیم عوض می‌کند. از سپاهان گرفته تا پیکان و استقلال و تراکتور و پرسپولیس!

 

سیدمهدی سیدصالحی ابتدای لیگ سیزدهم در حالی به پرسپولیس آمد که سال قبلش با تراکتوری‌ها دومین گلزن برتر لیگ شده بود. ابتدای فصل هفته‌های خوبی را با پرسپولیس تجربه کرد ولی از نیم فصل دوم سیر نزولی او آغاز شد و دیگر راهی به ترکیب اصلی علی دایی هم پیدا نکرد.

 

حالا این روزها حرف از بازگشت سیدصالحی به تبریز است. شهریار اصراری به ماندن او در پرسپولیس ندارد و همین تراکتوری شدن سیدصالحی را افزایش می‌دهد. بازیکنی که روزهای درخشانی در تبریز داشت اما با یک انتخاب اشتباه مسیر خودش را سخت کرد…

 

* چه خبر از پرسپولیس؟

– فعلا که خبری نیست و هیچ تماسی با من نگرفته‌اند. منتظرم تکلیف قرارداد فصل قبل را روشن کنند و مطالباتم را وصول کنم.

 

* درست است نامت در فهرست مازاد علی دایی قرار دارد؟

– من خودم چنین چیزی را نشنیده‌ام. نه با دایی صحبت کرده‌ام و نه آقای رحیمی. قبل از هر چیز به دنبال دریافت 60 درصد باقی مانده قراردادم هستم بعد می‌نشینم و راجع به فصل آینده صحبت می‌کنیم.

 

* می‌گویند دایی اصراری به ماندنت در پرسپولیس ندارد.

– بالاخره ایشان سرمربی هستند و این اختیار را دارند با هر کسی که دوست دارند کار کنند ولی من همه تلاشم را برای پرسپولیس به کار بستم.

 

* اما در نیم فصل دوم به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شدی.

– من خودم را فدای پرسپولیس کردم. نیم فصل اول در ترکیب ثابت تیم بودم و 6 گل هم به ثمر رساندم ولی نیم فصل دوم شرایط تیم تغییر کرد و هیچگاه به نیمکت‌نشینی‌ام اعتراضی نداشتم. برای من موفقیت تیم مهم بود که خدا را شکر سهمیه آسیایی را بعد از سال ها برای پرسپولیس گرفتیم.

 

* این روزها خبر بازگشت تو به تراکتورسازی مطرح است. جدی است؟

– یک سال خیلی خوب با مردم تبریز داشتم و توانستم با پیراهن این تیم گلزن دوم لیگ شوم. من مردم تبریز را خیلی دوست دارم ودلم می‌خواهد اگر شد به جمع آنها بازگردم.

 

* همه می‌گویند با اینکه در تراکتور فصل خوبی داشتی چرا به پرسپولیس پیوستی؟

– واقعا فصل موفقی با تراکتور داشتم و در لیگ و جام حذفی و آسیا 20 گل بدون پنالتی برای این تیم به ثمر رساندم. من به خاطر دینی که به علی دایی داشتم، پیشنهادش را پذیرفتم و پرسپولیسی شدم حالا هم اگر قسمت نباشد در این تیم بمانم اولویت اولم تراکتورسازی خواهد بود.

 

* با مسئولان تراکتور صحبتی داشته‌ای؟

– خودم نه ولی تماس‌هایی با مدیربرنامه‌هایم داشتند و مذاکرات مقدماتی انجام شده است. انشااله در صورت توافق نهایی به تبریز می‌روم.

 

* البته مسئولان تراکتور درگیر انتخاب سرمربی خود هستند.

– متاسفانه این روند خیلی طولانی شده و از آنجا که تراکتور هواداران بی‌شماری دارد عدم انتخاب به موقع سرمربی حاشیه‌ساز می‌شود. هر روز حرف و حدیث‌های مختلفی مطرح می‌شود که برای تیم مضر است.

 

* در تبریز پرشورها همچنان خواهان حضور تونی هستند. تو نظرت چیست؟

– تونی مربی بزرگی است. من با او یک سال کار کرده‌ام و به توانایی‌هایش اعتقاد دارم. فوتبال او منحصر به فرد است برای همین محبوب مردم شده. نمی‌دانم چرا مسئولان تراکتور تونی را حفظ نکردند؟

 

* مربی بعدی قطعا زیر سایه تونی خواهد بود. قبول داری؟

– بله و این خیلی خطرناک است. امیدوارم در نهایت کسی برای هدایت تراکتور انتخاب شود که بتواند هواداران را راضی نگه دارد و با آنها ارتباط خوبی برقرار کند.

 

* اخبار تیم‌ملی را هم دنبال می‌کنی؟

– به عنوان یک ایرانی دائما پیگیر اخبار تیم‌ملی هستم و از صمیم قلب برای تیم‌ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم. تیم در دوران آماده‌سازی است و شرایط بدنسازی اجازه نمی‌دهد شاهد بازی‌های خوبی باشیم. امیدوارم با تعداد بازی‌هایی که ملی‌پوشان انجام می‌دهند کم کم به شرایط مسابقه بازگردند. ما پتانسیل خیلی خوبی برای موفقیت داریم و کی‌روش هم نشان داده مربی کاربلدی است.

روزنامه نود

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  27