شرکت کارت اعتباری ایران کیش به مجمع می رود

شرکت کارت اعتباری ایران کیش (سهامی عام) از سهامدارانش دعوت کرد در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1392 و فوق العاده این شرکت خضور به هم رسانند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،شرکت کارت اعتباری ایران کیش (سهامی عام) از کلیه سهامدارانش یا نمایندگان قانونی آنها دعوت کرد در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1392 این شرکت، که در روز شنبه مورخ 17/03/1393 رأس ساعت 15 در محل مرکز همایش های مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب واقع در تهران، خیابان ولیعصر، بزرگراه نیایش، بعد از خروجی کردستان ( درب جنوبی) برگزار می گردد، حضور بهم رسانند.

دستور جلسه:

1- استماع گزارش هیات مدیره و حسابرس و بازرس قانونی شرکتبرای عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 1392

2- بررسی و تصویب صورت های مالی سال مالی منتهی به 29 اسفند 1392 و اتخاذ تصمیم نسبت به تقسیم سود

3- انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی 1393

4- تعیین میزان حق حضور و پاداش اعضای هیئت مدیره

5- انتخاب روزنامه های کثیرالانتشار برای سال مالی 1393

6- سایر موارد قابل طرح که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه می باشد.

 دعوت به مجمع عمومی فوق العاده

در این اطلاعیه آمده است:بدینوسیله از کلیه سهامداران محترم شرکت کارت اعتباری ایران کیش (سهامی عام) دعوت می گردد تا در جلسه مجمع عمومی فوق العاده که در ساعت 17 روز شنبه مورخ  17/03/1393  در محل مرکز همایشهای  مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب واقع در تهران، خیابان ولیعصر، بزرگراه نیایش، بعد از خروجی کردستان (درب جنوبی) برگزار می ­گردد، حضور بهم رسانند. (کروکی محل برگزاری)

صاحبان سهام یا نمایندگان قانونی ایشان برای حضور در جلسه می توانند در همان روز جهت دریافت برگه ورود به جلسه، به محل برگزاری مراجعه نمایند.

 

دستور جلسه:

1-     تغییر سال مالی شرکت
همراه داشتن کارت ملی و معرفی نامه معتبر برای نمایندگان جهت حضور در مجمع الزامی است. همچنین برگه ورود به جلسه در روز و محل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه توزیع می گردد.

سهامداران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88539418-021 امور سهام تماس حاصل نمایند یا به سایت شرکت به نشانی www.Kiccc.com مراجعه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  4  =