مجمع عمومی عادی سالانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین برگزار شد

مجمع عمومی شرکت لیزینگ اقتصادنوین با حضور معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک اقتصادنوین، سهامداران و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت برگزار و صورت‌های مالی این شرکت پس از بررسی به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین در این مراسم مجتبی شیروانی معاون امور
سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های این بانک ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در شرکت لیزینگ اقتصادنوین گفت: هم‌افزایی و برنامه‌ریزی در شرکت‌های گروه اقتصادنوین زمینه را برای ارایه انواع خدمات مالی با کیفیت مطلوب به مشتریان فراهم کرده است.
وی با اشاره به ارایه خدمات مطلوب توسط شرکت لیزینگ اقتصادنوین اظهار داشت: روند مثبت فعالیت شرکت لیزینگ اقتصادنوین در سال گذشته هم ادامه داشت و بررسی‌ها نشان می‌دهد این شرکت در سال گذشته روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته است.
محمد کاظم، مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصادنوین نیز در این مراسم در گزارشی اهم فعالیت‌های این شرکت در سال گذشته را تشریح کرد.
وی با اشاره به اینکه فضای عملکردی شرکت نسبت به سال‌های گذشته دارای روند مثبت و تاثیرگذار بوده است، اظهار داشت: شرکت لیزینگ اقتصادنوین در سال گذشته با تکیه بر نقاط قوت خود موفق شد به نتایج مطلوبی دست یابد که این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تمایل به برنامه‌ریزی استراتژیک، اصلاح ساختار نیروی انسانی، تقویت کار گروهی، استقرار نظام مدون انگیزشی، حاکم کردن تفکر بخش خصوصی در فرآیندها، اثربخشی مطالعات بازار هدف بر اساس شرایط جدید بازار، کنترل و مدیریت ریسک و …. از جمله نقاط قوت شرکت به شمار می‌رود که توجه به آن موجب موفقیت شرکت در سال گذشته شده است.
کاظم در ادامه به حضور موثر این شرکت در تامین سرمایه در گردش واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی کشور اشاره کرد و ادامه داد: این شرکت در سال گذشته جمعا بالغ بر یک هزار و 866 میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت کرده است که اهم تسهیلات پرداختی در بخش‌های صنعتی و معدنی بوده است.
وی هم چنین با اشاره به راه‌اندازی لیزینگ خرد و شرکتی در شرکت لیزینگ اقتصادنوین گفت: با توجه به رویکرد تخصصی‌سازی خدمات در بانک اقتصادنوین شرکت لیزینگ اقتصادنوین نیز نسبت به معرفی خدمت لیزینگ خرد و شرکتی اقدام کرده است که این خدمات نیاز مشتریان بانک در این بخش را تامین خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت لیزینگ اقتصادنوین در ادامه گزارش خود به سهامداران این شرکت افزود: فعالیت‌های شرکت در سال گذشته در جشنواره‌های مختلف مورد توجه قرار گرفت و زمینه اهدای جوایز ارزشمندی را به شرکت فراهم کرد که کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران، جایزه بین‌المللی بهینه کاوی و جایزه جشنواره ملی بهره‌وری برای سومین سال پیاپی از آن جمله است.
در ادامه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین صورت‌های مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1392 بررسی و به تایید سهامداران حاضر در مجمع رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =