مرور مهمترین اخبار ۵ روزنامه ورزشی امروز

روزنامه گل از ممنوع شدن تتو و خالکوبی برای لیگ چهاردهم خبر داده است. آنها همچنین سوژه‌ای را که از چند روز پیش در مورد بخشیدن پیراهن استیلی و حالا فروش آن مطرح شده بود پیگیری کرده‌اند. البته استیلی گفته بود که در آن بازی دو دست لباس در اختیار تیم قرار گرفته؛ یکی برای نیمه اول و یکی برای نیمه دوم. او هم یکی را بخشیده و حالا یکی را فروخته. می‌گویید نه، بفرمایید ثابت کنید!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روزنامه گل از ممنوع شدن تتو و خالکوبی برای لیگ چهاردهم خبر داده است. آنها همچنین سوژه‌ای را که از چند روز پیش در مورد بخشیدن پیراهن استیلی و حالا فروش آن مطرح شده بود پیگیری کرده‌اند. البته استیلی گفته بود که در آن بازی دو دست لباس در اختیار تیم قرار گرفته؛ یکی برای نیمه اول و یکی برای نیمه دوم. او هم یکی را بخشیده و حالا یکی را فروخته. می‌گویید نه، بفرمایید ثابت کنید!

روزنامه نود با واسطه کردن سمیرا سمیعی یک مصاحبه اختصاصی با اشتفان رویتر گرفته که مدافع پیشین ژرمن‏‌ها طی آن مدعی شده است ایران و آرژانتین از گروه ما در جام جهانی صعود می‌کنند. رویتر احتمالا اگر با یک رسانه بوسنیایی مصاحبه می‌کرد، ایران را کنار می‌گذاشت و بخت صعود را به بوسنی می‌داد. نه؟!

روزنامه هوادار از پیوستن جواد نکونام به سپاهان خبر داده است. به نظر شما اگر کاپیتان تیم ملی سپاهانی شود و در این تیم نیز شانس کاپیتانی پیدا کند، آنجا هم بازوبند آبی خواهد بست؟ هوادار همچنین از پیامک نظری به اولادی پرده برداشته است: «مهرداد خیلی بی‌معرفتی!»

روزنامه شوت عجیب‌ترین نقل قول ممکن را از زبان مسعود شجاعی روی جلد برده است: «شاید تیم اول گروه شویم!» ابرار ورزشی هم مجموعه‌ای از اظهارات بازیکنان و مربیان تیم ملی را در بدو بازگشت به کشور روی جلد برده است.

استقلال جوان از حضور قریب‌اولوقوع سه فولادی در استقلال خبر داده است. شریفات، بختیار و آرش افشین این سه نفر هستتند که البته باید شهباززاده را هم به جمع آنها اضافه کرد. این همه مهاجم را امیر برای چه کاری می‌خواهد؟ ایران ورزشی هم از آمادگی قلعه‌نویی برای از دست دادن آندو و خسرو نوشته، آنها دایی را هم‌قیمت زیدان دانسته‌اند و همچنین از مذاکره ملی‌پوشان پرسپولیس با قاسم حدادی‌فر برای پیوستن به این تیم خبر داده‌اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  12