پیش بینی همراه با خنده کفاشیان از بازی با آرژانتین

علی کفاشیان پس از جلسه شورای عالی راهبردی سند توسعه فوتبال در خصوص اعلام لیست نهایی تیم ملی اظهار داشت: در هر صورت وظیفه کادر فنی بوده و تشخیص دادند که چه نفراتی را انتخاب کنند به هر حال خط خوردن سردار آزمون و یا هر بازیکن دیگر به این منظور نیست که آنها تلاش نکرده‌اند، آنها هم ارزشمند هستند. کی‌روش گفته بود که برای انتخاب بازیکن کار دشواری داردو مردد هم بود. به هر حال تصمیم گرفت که این نفرات را انتخاب کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،وی در مورد تمدید قرارداد با کی‌روش تصریح کرد: قرار است که جلسه‌ای برگزار کنیم. تا کنون که من او را ندیده‌ام، قطعاً گزینه اول و بهترین گزینه ما کی‌روش خواهد بود. یکسری صحبت‌هایی انجام شده اما تا کنون به صورت مستقیم با یکدیگر صحبت نکرده‌ایم شاید توافقاتی صورت گیرد و مشکل حل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا با سرمربی تیم ملی قهر است، گفت: خیر من تا کنون او را ندیده‌ام درگیر مسائل تیم ملی بودم و وقت نشده درباره تفاهم با یکدیگر صحبت کنیم. از لحاظ فدراسیون فوتبال او بهترین و اولین گزینه ما خواهد بود. اگر تفاهمات مالی صورت بگیرد هیچ مشکلی برای ادامه همکاری با او وجود ندارد هنوز این امر صورت نگرفته و ما هم مبلغی را پیشنهاد نداده‌ایم زیرا باید ابتدا بتوانیم آن مبلغ را تأمین کنیم اگر بتوانیم چنین کاری را انجام دهیم هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در مورد اینکه پیش‌بینی می‌کند مقابل آرژانتین چه نتیجه‌ای به دست آوریم گفت:

امیدوارم مقابل این تیم زیاد گل نخوریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  +    =  97