سرقت از بنیاد باران: تلویزیون کهنه را بردند

«بنیاد باران» در خیابان یاسر مورد سرقت قرار گرفت. در بررسی‌ها مشخص شده که سارقان بعد از زیروروکردن محل دفتر، به بردن یک دستگاه تلویزیون کهنه و ازکارافتاده اکتفا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، روزنامه شرق نوشت:«بنیاد باران» در خیابان یاسر مورد سرقت قرار گرفت.  در بررسی‌ها مشخص شده که سارقان بعد از زیروروکردن محل دفتر، به بردن یک دستگاه تلویزیون کهنه و ازکارافتاده اکتفا کرده‌اند.

«جواد امام»، مدیرعامل بنیاد باران اعلام کرد: «این سرقت که همراه با بازرسی کامل همه قفسه‌ها و وسایل دفتر بوده است طی سه روز تعطیل 14 تا 16 خرداد رخ داده و روز شنبه 17 خرداد با کشف موضوع، پرونده‌ای در کلانتری محل درباره موضوع تشکیل شده است.» «امام» در زمینه چگونگی جریان سرقت و بازرسی گفت: «مشخص است ورود به ساختمان بدون ایجاد خسارت به در و پنجره‌ها و بسیار فنی بوده است، تنها یک شیشه شکسته شده که مشخص نیست که واقعا هنگام ورود صورت گرفته است یا خیر و اوراق و اسناد موجود ورق به ورق بررسی شده است. تنها وسیله کم‌شده از وسایل دفتر یک ال‌ای‌دی کهنه و از کار افتاده بوده و این در حالی است که فرش، تلویزیون، کامپیوتر و وسایل سبک و ‌گرانقیمتی در دفتر موجود بوده است.»

22 بهمن سال 85 هم ساختمان شماره 13 خیابان زاگرس که آن زمان محل استقرار بنیاد باران و موسسه گفت‌وگوی تمدن‌ها بود مورد سرقت قرار گرفت و وسایل و تجهیزات کامپیوتری و صوتی و تصویری آنها به سرقت رفت.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  35