حاشیه های خواندنی جشن ملی بخشش

در مراسم «جشن ملی بخشش» که با همت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد چهره های هنری، سیاسی و ورزشی در کنار هم قرار گرفتند و با همت آنها مبلغ دیه یک جوان اعدامی تامین شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر در مراسم «جشن ملی بخشش» که با همت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد چهره های هنری، سیاسی و ورزشی در کنار هم قرار گرفتند و با همت آنها مبلغ دیه یک جوان اعدامی تامین شد.

شب گذشته 17 خردادماه مراسم «جشن ملی بخشش» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ورزش و جوانان، تعداد زیادی از چهره های سیاسی، فرهنگی و هنری و ورزشی در تالار وحدت برگزار شد. این مراسم با همت وزارت ورزش و جوانان بر گزار شد که در این مراسم از چهره‌هایی که به نحوی در مساله تامین دیه و بخشش محکومین به اعدام دخیل بودند، تجلیل شد.

در شب جشن بخشش یک اتفاق دیگر افتاد و این بود که بهاره رهنما و بهنوش بختیاری بانی خیر شدند و با مطرح کردن مساله تامین دیه یک جوان محکوم به اعدام در این شب، باعث شدند که کل مبلغ دیه آزادی این جوان تامین شود. حسین هدایتی از چهره های شناخته شده در عرصه ورزش کل هزینه آزادی این جوان را پرداخت کرد.

در ادامه مراسم از چهره های فرهنگی مختلف تقدیر شد. نخستین چهره فرهنگی که از او در این مراسم تجلیل شد عباس رافعی بود. او برای ساخت برنامه تلویزیونی «جست و جو» که در سال‌های گذشته چند قسمت از آن از سیما پخش شد مورد تشویق قرار گرفت.

رافعی بعد از دریافت جایزه‌اش گفت: من این برنامه را سال‌های پیش برای مخاطبان واقعی تلویزیون ساختم و امیدوارم دوباره فضایی فراهم شود تا رسانه ملی به تولیدات آثاری برای مخاطبان اقدام کند.

بهروز شعیبی از دیگره چهره‌هایی بود که برای ساخت فیلم «دهلیز» روی صحنه آمد و مورد تقدیر واقع شد. شعیبی بعد از دریافت جایزه اش گفت: بعد از اکران عمومی فیلم «دهلیز» که فیلم پربرکتی بود، چند اکران خیریه برای آن برگزار کردیم. دو چهره شاخص که ما را در این مسیر حمایت کردند امشب در سالن حاضر هستند، مهتاب کرامتی و مهناز افضلی برای تحقق این امر خیلی تلاش کردند و بانی خیر شدند.

 او ادامه داد: امشب می خواهم یک تقدیر ویژه کنم از کسی که سال ها در تلویزیون به فعالیت می پردازد. سال ها است که شاهد اتفاق های ویژه ای در تلویزیون هستیم و این برنامه توانسته یکی از برنامه های مهم و تاثیرگذار در حوزه اجتماعی باشد و آن هم برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی است که جایگاه ویژه ای میان مردم دارد.
 

هنرمندان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  4  =