نمایشگاه های تخصصی حوزه بانکی می تواند تبلور خدمات جدید باشد

برگزاری نمایشگاههای تخصصی در حوزه های بانکی می تواند تبلور خدمات و سرویسهای جدید این حوزه باشد که حاکی از پیام ویژه ای برای سیستم مالی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر صباغی عضو هیات مدیره این بانک در جریان بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به افزایش نیازهای مردم در حوزه های مالی و بانکی، بنگاههای اقتصادی باید نیازهای آنان را احصاء کرده و مرتفع سازند.
وی افزود: اطلاع رسانی به مردم و آگاه سازی آنان از طریق نمایشگاه های تخصصی و عمومی ملی و بین المللی می بایست بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
صباغی اظهار داشت: پست بانک ایران بصورت کاملاً متفاوت با یک نمای منحصر به فرد و با طراحی مناسب توانسته است سالن را تحت شعاع قرارداده و انصافاً هیچ حرفی برای بهتر برگزار کردن این نمایشگاه وجود ندارد.
عضو هیات مدیره عنوان کرد: برجسته ترین ویژگی غرفه پست بانک ایران، حضور شرکت های اقماری از قبیل صرافی، بیمه و صندوق قرض الحسنه است که به خوبی خدمات خود را در کنار خدمات بانک به عرضه گذاشته است.
وی عنوان کرد: حضور خاص صندوق قرض الحسنه پست بانک ایران در غرفه که نظام بانکداری اسلامی تأکید ویژه بر ایجاد و راه اندازی آن دارد در بدو ورود به نمایشگاه پیام خاص خود را انتقال می دهد که در واقع خدمات قرض الحسنه الویت اول این بانک و منشأ خیر و برکات است.
صباغی بیان داشت: روابط عمومی تابلوی اول هر سازمان و بهترین شاخص برای اطلاع رسانی و آگاه سازی است که انصافاً روابط عمومی پست بانک ایران با حداقل امکانات نقش خود را به خوبی ایفاء نموده است.
همچنین وی در جریان بازدید از باجه خدمات بانکی مستقر در غرفه این بانک گفت: با توجه به ایجاد صندوق قرض الحسنه و صندوق تأمین مالی خرد روستائی، افتتاح حساب های قرض الحسنه پس انداز به منظور کمک به اشتغال زائی و تولید رونق بیشتری می گیرد.
وی در پایان تصریح کرد: مدیریت منابع مالی فردی و گروهی صندوق های قرض الحسنه خانواده، حرفه ها و مشاغل و انجام خدمات خرده بانکداری آنان از دیگر برنامه های صندوق قرض الحسنه پست بانک ایران می باشد.
رسول زندی مدیر عامل صندوق قرض الحسنه پست بانک ایران نیز ضمن بازدید از غرفه این بانک در نمایشگاه مذکور گفت: برگزاری نمایشگاه ها و تجمع معرفی خدمات متنوع بانک فرصت عالی برای اطلاع رسانی و معرفی شرکت های اقماری از جمله صندوق قرض الحسنه است.
وی افزود: هدف این صندوق و صندوق تأمین مالی خرد روستائی پست بانک ایران جذب منابع و سپرده های خرد و اندک هموطنان به ویژه در روستاها و مصرف آن در قالب وام قرض الحسنه برای رفع نیازهای ضروری آنان و همچنین کمک به تولید و اشتغالزائی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  3  =