انتقاد خانه کشاورز خوزستان از عملکرد بانک‌ها

دبیر خانه کشاورز خوزستان با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها در حمایت از بخش کشاورزی گفت: بزودی از کشاورزان خواهیم خواست تا سپرده‌ها و حساب‌های خود را از بانک‌های دیگر خارج و به بانک کشاورزی به‌عنوان بانک تخصصی بخش کشاورزی منتقل کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مسعود اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان‌کرد: تقویت بانک کشاورزی در راستای منافع مستقیم بخش کشاورزی بوده و از سیاست‌های کلی خانه کشاورز استان است.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی تنها بانکی است که اکثریت مطلق منابع خود را به بخش کشاورزی تخصیص داده و در طول تاریخ همواره یار و یاور کشاورزان بوده است، افزود: در همین خصوص بدنبال اجرای طرحی هستیم تا کشاورزان را ترغیب کنیم کلیه منابع مالی خود را در بانک کشاورزی متمرکز کنند زیرا سایر بانک‌ها متاسفانه عملکرد بسیار نامطلوبی در ارائه تسهیلات به بخش کشاورزی داشته‌اند و حمایت‌ها عملا در حد شعار است. لذا دلیلی وجود ندارد که کشاورزان در سایر بانک‌ها سپرده‌گذاری کنند.

اسدی گفت: مدیریت بانک کشاورزی قول داده 90 درصد منابع حاصل از وصول مطالبات و همچنین سپرده‌های جدید را در قالب تسهیلات به کشاورزان همان منطقه اختصاص دهد که فرصتی ارزشمند برای توسعه بخش کشاورزی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  4