صادرکنندگان در تجهیز منابع بانک مشارکت کنند

مدیرعامل بانک توسعه صادرات در دیدار با صادرکنندگان و مسئولان اقتصادی شهرستان کاشان تاکید کرد : باتوجه به توانایی تولیدی و صادراتی شهرستان کاشان، بانک توسعه صادرات برای داشتن باجه در این شهرستان آمادگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، بهمن وکیلی که همراه با هیاتی از مدیران بانک توسعه صادرات به شهرستان کاشان سفر کرده بود، در جلسه اتاق بازرگانی این شهرستان
افزود: اگر گردش مالی صادرکنندگان در باجه چشمگیر باشد حتی می توان روی شعبه شدن این باجه نیز تامل کرد.
آقای وکیلی با ارائه ای ایده ای نو در بحث تجهیز منابع فرسایش یافته بانک پیشنهاد داد : صادرکنندگان با ایجاد گردش مالی در شعب، مشارکت در مدیریت تجهیز منابع بانک توسعه صادرات را عهده دار شوند.
وی ادامه داد : بانک توسعه صادرات باتوجه به نداشتن افزایش سرمایه و کاهش ارزش ریال بیش از هر زمان دیگر به گردش حساب مشتریان نیاز دارد.
مدیر عامل بانک توسعه صادرات یادآور شد: بانک توسعه صادرات در پی ایجاد روابط سودمند متقابل با مشتریان در یک تعامل برد – برد است.
به گفته دکتر وکیلی، هنر صادر کننده ایرانی این است که برغم وجود سختی شرایطی چون تحریم و حضور رقبای سرسخت توانسته است با ورود به بازارهای جهانی چهره مطلوبی در عرصه صادرات از کشور ارائه دهد.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اعلام اینکه این بانک برای نقل و انتقالات ارزی براساس بانکداری غیرکلاسیک فعالیت می کند، اضافه کرد: تاکنون سابقه نداشته است که به غیر از کارمزدی که طرف خارجی از ما می گیرد، بانک حتی یک سنت را برای خود بردارد ، یعنی بانک توسعه صادرات در شرایط رکود اقتصادی و تورم برخود واجب می‌داند با افزایش
ندادن هزینه ها برای صادرکنندگان و تولیدکنندگان ، موجب گرانی کالاها و خدمات فراهم نشود.
وکیلی تصریح کرد: بانک توسعه صادرات با درک الزام بانکداری متمرکز (Core Banking) بدنبال فراهم سازی زیر ساخت ها برای این امر است تا بتواند از این طریق بدون نیاز به حضور مشتری در محل شعبه خدمات و تسهیلات را از طریق اینترنت بانک ارائه کند.
محمود تولایی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت کاشان نیز در این نشست با اشاره به حضور 160 واحد صنعتی فعال در این شهرستان گفت: با 50 کشور هدف ارتباط اقتصادی برقرار کرده ایم و به لحاظ سرمایه گذاری از 13 استان و به لحاظ اشتغال از 17 استان وضع مطلوب تری داریم.
پیش از این جلسه مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با فرماندار کاشان و دکتر منصوری نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
آقای ابوالفضل صدراییه فرماندار کاشان، با اشاره به خدمات بانک توسعه صادرات به صادرکنندگان اظهار داشت : نگاه مدیرعامل این بانک به صادرات نگاهی علمی و بین المللی است.
وی صادرات این شهر را حدود 300 میلیون دلار در حوزه صادرات فرش به چین و سنگ به ایتالیا ذکر کرد و گفت: کاشان رتبه سیزدهم در بخش صنعتی را در کشور از آن خود کرده و وجود 500 واحد صنعتی در این شهر زمینه اشتغال زایی برای 40 هزار نفر را فراهم آورده است.

کارمزد مانده‌گیری درخودپردازها از 20 خرداد

اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌ها اعلام کرد دریافت کارمزد تراکنش quotation mark مانده گیری حساب quotation mark دارندگان کارت عضو شتاب از امروز اجرایی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات، با دستور بانک مرکزی ، بانک‌های کشور از سال جاری کارمزد خدمت مانده‌گیری دستگاه‌های خودپرداز و سایر دستگاه‌های پذیرش را از کارت‌های خودشان نیز دریافت می‌کنند.
این کارمزدها در تمامی ابزارهای پذیرش فیزیکی و الکترونیکی در مرکز شتاب از دارندگان کارت دریافت خواهد شد.
براساس این گزارش، از دارندگان کارت بابت این خدمت در خودپردازها 1000 ریال، کیوسک 1000 ریال، پایانه فروش 1206 ریال، پایانه شعب 2000 ریال، تلفن همراه و تلفن ثابت 1206 ریال کسر خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  3  =