ادعای کاپیتان سابق پرسپولیس در مذاکره مستقیم با استقلال

100 میلیون بدهد آزاد است! این ادعا را هافبک سابق پرسپولیس در مذاکرات شفافش با استقلال کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جام نیوز، محمد نوری که رابطه‌اش با علی دایی تا حدی تیره و تار شد که به جدایی از جمع سرخپوشان انجامید، حالا به دنبال پیوستن به رقیب سنتی تیم سابق است. نزدیکان قلعه‌نویی با تایید این خبر از عقد قرارداد با این بازیکن در روزهای آتی خبر می‌دهند.

 

اساسا تیم فصل بعد نوری اگر استقلال هم نباشد ولی همین مذاکرات پشت پرده با یارگیران استقلال که از راه دور توسط قلعه‌نویی هدایت می‌شوند، می‌تواند حواشی بسیاری را برای هافبک سابق سرخ‌ها پدید آورد.

 

 شماره 14 پرسپولیس امروز در مصاحبه‌ای معنی‌دار، صراحتا اعلام کرد که از پرسپولیس جدا شده تا دیگر آویزان دایی نباشد. این اظهارات تاییدی بر اختلاف‌های او با علی دایی است.

 

نوری با سرمربی پرسپولیس مشکلاتی داشت که غالب آن برمی‌گردد به نحوه توجه آقای سرمربی در فصل سیزدهم. نوری چندان به بازی گرفته نشد و غالبا روی نیمکت بود اما او که می‌دانست قلعه‌نویی تا چه حد شیفته و مفتون بازی‌اش است، نیمکت‌نشینی در تیم دایی را برنتافت و عزمش را جزم کرد تا بار سفر ببندد.

 

این مقصد می‌تواند استقلال باشد. از سپاهان هم صحبت‌هایی به میان آمده. این را خود نوری در مذاکرات مستقیمش با استقلال به زبان آورده و گفته اگر استقلال نشد سپاهان.

 

او در مذاکراتش با استقلال به این نکته هم اشاره کرده که نگران رضایتنامه نباشند چرا که در قرارداد او بندی وجود دارد که با پرداخت 100 میلیون تومان بازیکن آزاد خواهد شد. اتفاقی که گویا امروز با پرداخت این پول رخ داده و حالا او می تواند هر جا دوست دارد برود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

47  +    =  54