ترافیک سنگین و خیلی گرم نبودن حال و هوای جام جهانی در برزیل

در حالیکه جام جهانی 2014 از روز 23خردادماه یعنی دو روز دیگر در شهرهای مختلف برزیل آغاز می شود، اما در خیابان های شهر سائوپائولو محل استقرار تیم ملی ایران هنوز حال و هوا و شور و نشاط جام جهانی خیلی مشاهده نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نمایندگان رسانه های گروهی ایران چهارشنبه شب بعد از حدود 24 ساعت ( 5 بامداد روز سه شنبه تا 3بامداد روز چهارشنبه) به هتل محل اقامت خود واقع در شهر سائو پائولو رسیدند ، اما چیزی که در خیابان های این شهر بیشتر انتظار می رفت ، حال و هوای چام جهانی بود که خیلی مشاهده نمی شد.

این در حالی است که در داخل هواپیمای حامل خبرنگاران ایرانی از دوحه به سائوپائولو تعدادی از مسافران استرالیایی با سروصدای زیاد خود در طول این سفر 15ساعته کاملا نشان دادند که این سفر با جام جهانی ارتباط خیلی نزدیکی دارد.

ترافیک سنگین شهر سائوپائولو بیش از هر چیزی جلب توجه می کند مسیر 40کیلومتری داخل شهر حدود یک ساعت و نیم طول کشید.نکته عجیب این است که در خیابان های این شهر به سبب برگزاری جام جهانی مسیرهای مشخصی برای حرکت خودروهای تیم های ملی شرکت کننده پیش بینی نشده است.

البته فرودگاه بین المللی سائوپولو مملو از مسافرانی بود که از کشورهای اروپایی و آسیایی شرقی برای تماشای جام جهانی امده بودند.

در فرودگاه به غیر از یک و یا دو تابلو ، بیلبوردهای دیگری دیده نمی شد، اما در داخل شهر بیلبوردهای بزرگی از بازیکنان تیم برزیل نصب شده و در بین آنها عدد شش هم مشاهده می شود که منظور از آن کسب ششمین قهرمانی جام جهانی است.

اختلاف ساعت برزیل با ایران حدود 7.30 است .

شاید انتظار ما از برزیلی ها به عنوان پرافتخارترین تیم جام جهانی و فوتبالدوستان بیشتر از اینها بود، ولی اعتراضاتی که در ماههای اخیر در این کشور صورت گرفت نشان می دهد که برای مردم برزیل موضوع تامین هزینه زندگی شان بیشتر از افتخارات میزبانی جام جهانی ارزش دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄  9  =