آماده‌باش رسانه‌ها برای آغاز جام بیستم

دیدار افتتاحیه جام جهانی فردا شب در ورزشگاه کورینتیانس برگزار می‌شود. برای پوشش این دیدار، نمایندگان رسانه‌های گروهی که در چند روز گذشته از سرتاسر جهان خود را به شهرهای مختلف برزیل رسانده‌اند، امروز به سائوپائولو آمده‌اند تا دیدار افتتاحیه را پوشش دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا قرار است فردا بلیت این مسابقه بین خبرنگاران و عکاسانی که موفق به ثبت‌نام حضور در این بازی شده‌اند، توزیع شود. رسانه‌های ایرانی نیز موفق به ثبت نام شده‌اند و احتمالا بیش از 10 رسانه ایرانی برای حضور در دیدار افتتاحیه و پوشش این مسابقه به ورزشگاه خواهند رفت.

مرکز رسانه‌ای ورزشگاه سائوپائولو، مرکز مجهزی است اما با میزان استانداردها نسبت به جام جهانی 2006 در شرایط پایین‌تری قرار دارد.

در اطراف ورزشگاه کورینتیانس هم بر خلاف اخباری که از قبل توسط رسانه‌های غربی منتشر شده بود، شرایط آرام است و اثری از تظاهرات نیست. با این حال برخی معترضان به میزبانی برزیل اعلام کرده‌اند شب قبل از بازی فینال با حضور در اطراف ورزشگاه، اعتراض خود را به برگزاری این رقابت‌ها در برزیل به گوش مسوولان فیفا خواهند رساند.

اکنون در فاصله 24 ساعت تا شروع جام بیستم، تعدادی از هواداران برزیلی و مکزیکی با حضور در اطراف ورزشگاه کوریناتیانس به جشن و پایکوبی می‌پردازند.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10