کسانی که به خاطر دایی به پرسپولیس می آیند همان بهتر که نیایند

هنرپیشه ورزش دوست کشورمان گفت: «کریم انصاری‌فرد در پرسپولیس که بود گل نمی‌زد اما سال پیش در تراکتور پولش را گرفت و گل‌هایش را هم زد.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مرتضی احمدی، از هنرمندان فوتبال‌دوست کشور است که همیشه در جریان اخبار این رشته بوده و از صاحب‌نظران این عرصه است. در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس با این هنرمند هم‌کلام شدیم که چکیده این گفتگو را می‌خوانید:

 

* پرسپولیس 93 را چطور می‌بینید؟

– باید لیگ شروع شود تا ببینیم در این مدت چکار کردند. به نظر من تیم جوان‌تر شده و باید دید علی دایی با تیمش چکار می‌کند. جواب این سوال شما و مردم در زمین مشخص می‌شود و از الان نمی‌شود در این‌باره قضاوتی داشت. به نظر من بعد از دو بازی ابتدایی پرسپولیس می‌توان در این باره نظر داد. هر چند فکر می‌کنم از سال قبل بهتر شده باشیم.

 

* بحث خصوصی سازی پرسپولیس و مالکیت شرکت‌های خصوصی در این تیم باعث نمی‌شود پرسپولیس از حالت مردمی در بیاید؟

– مردمی بودن پرسپولیس هیچ وقت حالتش را از دست نمی دهد. این باشگاه هیچ زمان خصوصی نمی‌شود. آقایان باد دلشان را می‌زنند و می‌خواهند این باشگاه را از سر باز کنند. شما اگر خریدار باشید، باشگاهی که 12 میلیارد بدهی دارد را می‌خرید؟ این معامله اصلا منطقی نیست. کسی که باشگاه پرسپولیس را می‌خواهد اداره کند باید باشگاهداری بداند و آموزش ببینید. صرف اینکه پولدار هستند نمی‌توانند باشگاهداری کنند.

 

* اتفاقی که این روزها افتاده بحث حضور بازیکنان در باشگاه پرسپولیس با این جمله است که ما به خاطر علی دایی به پرسپولیس آمده‌ایم. نظر شما راجع به این جمله چیست؟

– من از این حرف‌ها ناراحت می‌شوم. یک زمانی غیرت در کار بود اما الان فقط به فکر پول هستند. در پرسپولیس تنها شهرت کسب می‌کنند، آن وقت 2 میلیارد هم پول می خواهند. همین کریم انصاری‌فرد؛ در پرسپولیس که بود گل نمی‌زد اما سال پیش در تراکتور پولش را گرفت و گل‌هایش را هم زد… بازیکنانی که می‌گویند به خاطر دایی و قلعه‌نویی به پرسپولیس و استقلال آمده‌ایم می‌خواهم نیایند. پرسپولیس از همه آنها بزرگتر است. کجا رفت آن زمان که کلانی‌ها و پنجعلی‌ها با غیرت و تعصب برای پرسپولیس بازی می‌کردند.

 

* به عنوان آخرین سوال می‌خواستم نظر شما در مورد اولین بازی ایران در جام جهانی را هم بدانیم.

– امیدوارم تیم ملی خوب بازی کند. مهم نیست ببرند یا ببازند، اگر خوب بازی کنند و ببازند مردم خوشحال می‌شوند.

بانک ورزش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  9  =  1