ستاره های خجالتی هالیوود

همه این بازیگران، خواننده ها، کارگردانان و مدل ها بسیار معروف هستند و در عین حال خودشان اعتراف می کنند که خجالتی هستند. ولی چرا یک فرد خجالتی باید وارد صنعت سینما و سرگرمی شود و همیشه جلوی دوربین رسانه ها و خبرنگاران و در دید عموم مردم باشد؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از برترین ها همه این بازیگران، خواننده ها، کارگردانان و مدل ها بسیار معروف هستند و در عین حال خودشان اعتراف می کنند که خجالتی هستند. ولی چرا یک فرد خجالتی باید وارد صنعت سینما و سرگرمی شود و همیشه جلوی دوربین رسانه ها و خبرنگاران و در دید عموم مردم باشد؟ وقتی از آنها این سوال را می پرسیم، جوابشان این است که وقتی می خواهند نقشی در یک فیلم یا سریال بازی کنند یا کنسرت بدهند یا جلوی دوربین عکاسان قرار بگیرند، مجبور می شوند خجالت را کنار بگذارند و خودشان نباشند. در مصاحبه ها و تاک شو ها می بینیم که وقتی این ستاره ها خودشان هستند نیز بسیار عصبی و ناراحت هستند. در زیر لیستی از ستاره های کمرو و خجالتی تهیه کرده ایم.

15. ونسا هاجنز

ونسا به عنوان یک بچه ستاره از همان ابتدا دختربچه ای خجالتی بود و هرگز نتوانست با خجالتی بودنش کنار بیاید. در مصاحبه ای که او اخیراً با مجله Glamour داشته اعتراف کرده: «وقتی کوچیکتر بودم، خیلی خیلی خجالتی بودم. هنوزم از بعضی چیزا می ترسم. رفتن به مراسم مختلف و رویدادهای مهم هنوزم مضطربم می کنه.»
 

ستاره

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =