چند مدافع در سبد کالای استقلال!

استقلال در حال تکمیل فهرست خریدهایش است. این تیم در فصل نقل و انتقالات فعالیت خوبی دارد. نه پرسر و صداست و نه زیاد از حد خموش و گوشه‌گیر. دیگر به دنبال بمب‌های انفجاری هم نیست و البته نباید فراموش کرد که در این فوتبال مهجور دیگر بمبی برای منفجر کردن پیدا نمی‌شود!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،استقلال در حال تکمیل فهرست خریدهایش است. این تیم در فصل نقل و انتقالات فعالیت خوبی دارد. نه پرسر و صداست و نه زیاد از حد خموش و گوشه‌گیر. دیگر به دنبال بمب‌های انفجاری هم نیست و البته نباید فراموش کرد که در این فوتبال مهجور دیگر بمبی برای منفجر کردن پیدا نمی‌شود! بازیکنانی که در لیگ ‌برتر بازی می‌کنند، کم و بیش شبیه هم هستند و به لحاظ فنی تفاوت فاحشی با یکدیگر ندارند. بنابراین در این فوتبال نمی‌شود با خرید بازیکنان مشهور و فنی بمب منفجر کرد. حداکثرش این است که مثل استقلال باید سراغ گزینه‌هایی رفت که بازیکنان معقول و شایسته لیگ بودند.

 

امید ابراهیمی یک هافبک دفاعی جنگنده

به عنوان مثال هرگز نمی‌شود از نام امید ابراهیمی فاکتور گرفت. ابراهیمی یک هافبک دفاعی جنگنده است که حتی می‌تواند در جریان بازی نقشی هم در بازیسازی داشته باشد. او برخلاف گزینه‌های پیشین در این پست که بازی استقلال را کُند می‌کردند، هافبکی است جوان و در عین حال با تجربه که در رده‌های مختلف بین‌المللی بازی کرده است.

میلاد فخرالدینی یک مدافع راست

میلاد فخرالدینی هم به عنوان دفاع راست سوپاپ اطمینان استقلال در فصل آینده خواهد بود. اگر خسرو حیدری بعد از جام‌ جهانی‌ از استقلال برود، باید یک جانشین برای او پیدا شود و در میان مدافعان راست حاضر در لیگ چه کسی بهتر از فخرالدینی؟

یک مدافع دیگر هم از پدیده

استقلال البته باز هم یک مدافع دیگر را به فهرستش اضافه کرده‌؛ محمدرضا خرسندنیا که از پدیده مشهد وارد استقلال شده است.


استقلالی‌ها روی دو هافبک مرکزی هم زوم کرده‌اند؛ یکی محمد نوری و دیگری بختیار رحمانی. گویا مذاکرات باشگاه با هر دو بازیکن ادامه دارد. چنان که می‌دانید یکی از نقاط ضعف استقلال در بازی‌های فصل گذشته بازیگردانی در خط میانی بود. استقلال هرگز در میانه میدان یک هافبک طراح نداشت.

حالا باید دید کدام یک از این دو بازیکن در نهایت استقلالی می‌شوند. در فهرست استقلال باز یک مدافع مشاهده می‌شود. او هادی محمدی است که هنوز قراردادش را نبسته اما گفته می‌شود که شاید به زودی استقلالی شود. در هر حال از خریدهای استقلال پیداست که کادر فنی بیشتر سفارش مدافع داده است.

در این میان استقلال که از خرید امین منوچهری (مهاجم سابق این تیم) و در مجموع خریدش از باشگاه سایپا در دو فصل پیش ناراضی بود، یک بار دیگر سراغ یک مهاجم سایپایی دیگر رفته است. او سجاد شهباززاده است که گفته می‌شود در فصل آینده یکی از امیدهای استقلال در خط حمله و به عنوان مهاجم نوک خواهد بود.
استقلال همچنان یکی از فعالان بازار نقل و انتقالات خواهد بود و باید دید تا آخرین روز چه اتفاقات دیگری برای این تیم رخ خواهد داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  28