آخرین وضعیت نقل وانتقالات پرسپولیس

تیم دایی هنوز دو جای خالی در این سهمیه 18 تایی دارد که یکی از آن ها با یک هافبک دفاعی لیگ برتری پر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جام نیوز، با ماندگار شدن کاپیتان محمد نوری در تیم پرسپولیس و شانس بالای نورمحمدی برای ادامه کار در این تیم، پرونده نقل و انتقالات پرسپولیسی ها تقریبا بسته شد. آن ها که چند روزی است تمرینات شان را آغاز کرده اند تا یک گام از بسیاری از تیم های دیگر لیگ برتر جلو بزنند، در فصل نقل و انتقالات نیز خیلی زود کارشان را به پایان نزدیک کردند.

علی دایی در پنجره نقل و انتقالاتی لیگ چهاردهم، طارمی را به جای فرزاد حاتمی، رضا نوروزی را به جای سیدصالحی، سوشا مکانی را به جای رضا محمدی و مهدی دغاغله را به جای محسن مسلمان به ترکیب تیم اش اضافه کرد. با فرض تمدید قراداد سیدجلال حسینی با باشگاه، دایی تنها یک هافبک دفاعی به جای دهنوی و یک گلر سوم برای پر کردن جای امیر عابدزاده خریداری خواهد کرد.

بر اساس قانون تازه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران، هر تیم می تواند از 18 بازیکن بزرگسال استفاده کند. تیم دایی هنوز دو جای خالی در این سهمیه 18 تایی دارد که یکی از آن ها با یک هافبک دفاعی لیگ برتری پر خواهد شد. با این تفاسیر، پرسپولیس فصل نقل و انتقالات را با یک جای خالی در این فهرست به پایان می برد. البته اگر شایعاتی نظیر حضور ایمان مبعلی در این تیم به حقیقت تبدیل نشود.

آی اسپورت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =