فکرهای بزرگ «رویا تیموریان» به‌ عنوان سفیر

رویا تیموریان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران که به تازگی به عنوان سفیر بیماران مبتلا به ام اس معرفی شده است درباره این مسئولیت گفت: اولین اتفاق خوبی که در روزهای اخیر درباره بیماران مبتلا به ام اس افتاده، این است که سید حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان اعلام کرد که قیمت داروهای این بیماران 50 درصد کاهش پیدا می کند که معتقدم این اقدام قدمی بزرگ در راستای حمایت از این بیماران محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رویا تیموریان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران که به تازگی به عنوان سفیر بیماران مبتلا به ام اس معرفی شده است درباره این مسئولیت گفت: اولین اتفاق خوبی که در روزهای اخیر درباره بیماران مبتلا به ام اس افتاده، این است که سید حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان اعلام کرد که قیمت داروهای این بیماران 50 درصد کاهش پیدا می کند که معتقدم این اقدام قدمی بزرگ در راستای حمایت از این بیماران محسوب می شود.

وی افزود: من با اولین جشنواره فیلم «جوانه‌های امید» مخصوص بیماران ام اس که چند هفته پیش برگزار شد و به نظرم رویدادی نمادین محسوب می شود، همکاری داشتم.

برگزاری این جشنواره توجه جامعه، مدیران و مسئولان را نسبت به مشکلات بیماران مبتلا به ام اس جلب کرد به همین سبب معتقدم رویدادی نمادین و تاثیرگذار به حساب می آید.

بیماران مبتلا به ام اس دچار مشکلات اساسی و عدیده ای هستند و در این جشنواره همه ما تلاشمان این بود که این بیماری را به مردم جامعه معرفی کنیم که خوشبختانه این اتفاق نیز رخ داد.

بازیگر فیلم «کافه ستاره» ادامه داد: من نیز همه تلاشم را کردم تا با این جشنواره در بخش داوری ها همکاری داشته باشم و از اینکه به عنوان سفیر بیماران مبتلا به ام اس انتخاب شده ام بسیار خوشحالم اما از جهتی هم می دانم که این مسئولیت بسیار سنگین است. فکر می کنم شناخت کم جامعه، مردم، مسئولان و گاهی هم پزشکان از این بیماری یکی از بزرگترین معضلات بیماران مبتلا به ام اس در کشور ما محسوب می شود.
 

فکرهای
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  −    =  42