ازدواج مهناز افشار و این همه حاشیه؟!

مهناز افشار و همسرش به دیدار سید محمد خاتمی رفته اند تا او خطبه عقد آنها را بخواند. به همین سادگی ستاره 37 ساله و بیزینسمن 33 ساله.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،روزنامه هفت صبح این فقط یک ازدواج ساده است. ازدواج میان یک ستاره سینما با یک بیزینسمن جوان. اتفاقی در خصوصی ترین حوزه زندگی هر شخصی. انتخاب زوجی برای زندگی برحسب علایق و اخلاقیات و ملاحظات اما این اتفاق ساده در فضای ژورنالیسیتی و سیاست زده ما به اتفاقی معنادار بدل می شود و به یکباره شبکه های اجتماعی، چهره های رسانه ای و هنری و حتی فعالان سیاسی به اظهارنظر درباره آن می پردازند.

مهناز افشار و همسرش به دیدار سید محمد خاتمی رفته اند تا او خطبه عقد آنها را بخواند. به همین سادگی ستاره 37 ساله و بیزینسمن 33 ساله.

اما حاشیه ها اینجا رخ می دهند. اینکه محمد یاسین رامین پسر محمد علی رامین معاون مطبوعاتی جنجالی دولت دهم بوده است که دست آخر به خاطر شیوه های سخت برخوردش با مطبوعات از این منصب کنار رفت و اینکه مهناز افشار ابایی نداشته است که این سال ها مثل دیگر ستاره های زن سینمای ایران راهبرد اصلاح طلبانه در زندگی شخصی و هنری خود داشته باشد. حتی اینکه با فلان فعال سیاسی اصلاح طلب عکس بگیرد یا در سفر به آمریکا تصاویر خود را در کنار زنان بازیگر ایرانی مهاجر در آمریکا به نمایش بگذارد.

حالا خرده گیران و نکته سنج (!) های فضای مجازی به میدان آمده اند و این وصلت را خلاف رویه قبلی خانم مهناز افشار می دانند چرا که پدر همسرش همان معاونت مطبوعاتی سختگیر اوایل دولت دهم است.

در این میان چند اتفاق تاریخی عجیب هم به کمک این نگاه خرافی آمده است. اینکه مثلا مجله چلچراغ به خاطر چاپ عکسی از مهناز افشار توسط محمد علی رامین سه ماه توقیف شده بود یا اینکه مجله رویش هم به خاطر عکس خانم افشار به دردسر افتاده بود و حالا در این میان پای سید محمد خاتمی هم وسط کشیده شده است؛ به او خرده گرفته اند که چرا راضی به خواندن چنین خطبه عقدی شده است!
 

ازدواج

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

73  −    =  66