توضیح عارف درباره دیدار با روحانی در پاستور

روز پنجشنبه که در سفر شیراز برای افتتاح دفتر بنیاد امید ایرانیان بودم آقای نهاوندیان، رییس دفتر رییس‌جمهور طی تماس تلفنی که با من داشتند از دعوت دکتر روحانی برای ضیافت نهار که روز شنبه برگزار شد خبر دادند و من هم با روی باز این دعوت را پذیرفتم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،فضای جلسه روز گذشته بسیار صمیمی بود و غیر از آقای ولایتی که در ماموریت خارج از کشور به سر می‌برند دیگر کاندیداهای محترم ریاست‌جمهوری که در انتخابات سال گذشته با یکدیگر رقابت می‌کردند حضور داشتند.

معتقدم اینگونه جلسات برای وفاق و همدلی نیروهای انقلاب فرصت مغتنم و خوبی است. من سال گذشته بعد از پایان رقابت‌های انتخاباتی از آنجا که معتقد بودم و هستم که بعد از پایان رقابت‌ها باید وارد فاز رفاقت شد از کاندیداهای محترم دعوت کردم که به صرف شام به منزل اینجانب تشریف بیاورند که اکثر دوستان دعوت اینجانب را پذیرفتند.

جلسه روز گذشته که در پاستور برگزار شد مطمئنا در همراهی و کمک به دولت مفید خواهد بود و ان‌شاءالله در آینده هم شاهد اینگونه جلسات بین جریانات مختلف سیاسی باشیم چه آنکه رمز موفقیت ما در عرصه‌های بین‌المللی وحدت در درون خانواده انقلاب است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  30  =  32