اشکان دژاگه: ستاره، ایران است نه من!

اشکان دژاگه؛ او را تقریبا همه ستاره این روزهای تیم ملی می شناسند، پسری آرام با چهره ای خاص. پسری که ریتم کلامی اش نوسان زیادی ندارد. پسری متولد حوالی بهارستان تهران که فوتبال را در آلمان شروع کرده و حالا به تیم ملی کشورش برگشته.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روزنامه تماشاگران اشکان دژاگه؛ او را تقریبا همه ستاره این روزهای تیم ملی می شناسند، پسری آرام با چهره ای خاص. پسری که ریتم کلامی اش نوسان زیادی ندارد. پسری متولد حوالی بهارستان تهران که فوتبال را در آلمان شروع کرده و حالا به تیم ملی کشورش برگشته. پدری که خیلی دوست ندارد از لذت پدر بودن برایمان بگوید. او حالا امید فوتبال ایران است.

اشکان از همین ابتدا با سوالات سخت شروع می کنیم؛ اصلا شانسی برای صعود از گروه مان داریم؟ با توجه به قدرت آرژانتین، نیجریه و بوسنی خیلی ها برای تیم ملی شانسی قائل نیستند.

– این درست نیست که خودمان را بدون شانس فرض کنیم. هر تیمی که به جام جهانی صعود کرده، شانس دارد. از ما بگیرید تا همه تیم های دیگر. فوتبال که قابل پیش بینی نیست؛ بگویی این تیم و آن تیم حذف می شوند و در آخر فلان تیم قهرمان است. در فوتبال خیلی اتفاق ها افتاده که باعث شده پیش بینی ها اشتباه باشد. ما هم می خواهیم برخلاف پیش بینی ها عمل کنیم.

یعنی این پتانسیل را در تیم ملی ایران می بینی؟ اینکه بیاید و برخلاف پیش بینی ها خوب نتیجه بگیرد.

– خب خیلی سخت است. همانطور که گفتم بهترین تیم ها به جام جهانی صعود کرده اند و پرقدرت هستند. اگر ما هم رسیده ایم، قدرتمند هستیم. واقعا نمی شود هیچ مسابقه ای را پیش بینی کرد. ساده ترین پیش بینی صعود آرژانتین از گروه است ولی رقابت بین ما، نیجریه و آرژانتین بالاست.
 

ستاره،

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  2