لاش برای تقلب در کنکور سراسری چین با جلیقه های پیشرفته رادیویی

تحصیلات در چین بسیار با ارزش است و بسیاری از دانش آموزان نگران هستند که درصورت قبول نشدن در این آزمون مورد سرزنش شدید والدین خود قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دریچه خبر از دیلی، مقامات امنیتی چین اعلام کردند: دانش آموزان استان های جیانگسو و گوانگ دانگ سعی داشتند برای موفقیت در آزمون کنکور سراسری این کشور از جلیقه های پیشرفته رادیویی استفاده کنند.

روش تقلب با این ابزار به این صورت است که دانش آموزان با استفاده از دوربین های کوچکی که به اندازه یک دکمه است و در خودکار یا ساعت آنها کار گذاشته می شود از سوالات امتحانی عکس می گیرند و این تصاویر را با استفاده از یک حلقه آنتن مسی که به لباس آنها دوخته شده است به دوست خود در خارج از سالن کنکور که یک گیرنده در دست دارد ارسال می کنند.

سپس دوست کنکوری ها جواب سوالات را به یک تلفن همراه که در سالن امتحان جاسازی شده است، منعکس می کند و دانش آموز جواب سوالات را از طریق یک گوشی مخفی که در گوش کار گذاشته می شود، دریافت می کند.

پلیس چین شماری از گروه های مشکوک را که سعی داشتند در کنکور سراسری این کشور تقلب کنند، دستگیر کرد.

پلیس چین اعلام کرد که دانش آموزان متقلب برای یک دوره یک تا سه ساله از ثبت نام در کنکور منع و والدین آنها مجازات می شوند.

کنکور سراسری چین در روزهای 17 و 18 خردادماه (هفتم و هشتم ژوئن) سال جاری برگزار شد و 9.5 میلیون دانش آموز به امید ورود به دانشگاه های سراسری این کشور در این آزمون شرکت کردند.

تحصیلات در چین بسیار با ارزش است و بسیاری از دانش آموزان نگران هستند که درصورت قبول نشدن در این آزمون مورد سرزنش شدید والدین خود قرار گیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  6