مرگ تلخ توریست زن ایرانی در استانبول

فرانک برای گردش همراه یک تور به استانبول رفته بود که به دلیل سهل انگاری کارکنان فروشگاه به راپله سقوط کرد و پس از دو روز جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،برادر فرانک که علی‌رضا نام دارد و بعد از حادثه خودش را به استانبول رسانده، گفت: خواهرم هفته گذشته با یک تور مسافرتی راهی ترکیه شد. او شامگاه شنبه، همراه دوستانش وارد فروشگاه لباس 313 شد و در حالی که مشغول انتخاب لباس بود، ناگهان زیرپایش خالی شد و به داخل راه‌پله‌ای که میان بسته‌های لباس پنهان بود سقوط کرد.

 فرانک در حالی‌که سرش براثر اصابت به پله‌ها به شدت آسیب‌دیده بود، به یکی از بیمارستان‌های مجهز منتقل و از سوی تیم‌پزشکی تحت عمل جراحی قرار گرفت. تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات وی ثمری نداشت تا این که فرانک عصر روز دوشنبه روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

علی‌رضا ادامه داد: به دنبال وقوع حادثه متوجه شدم که تور مسافرتی که خواهرم با آن به گردش آمده اصلا بیمه ندارد و  این در حالی است که هزینه‌های درمان بسیار گران است.مسوولان فروشگاه هم در این مدت در بیمارستان حاضر نشدند.

وی ادامه داد: ایرانیان مقیم و کنسولگری ایران درترکیه با ما نهایت همکاری را داشتند. در حال حاضر پلیس دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بررسی کرده و  مشغول تنظیم شکایت علیه مدیران فروشگاه هستیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7