برزیلی ها از تساوی مقابل مکزیک خیلی ناراحت نیستند

هواداران تیم فوتبال برزیل میزبان جام جهانی 2014 برغم آنکه تیم ملی کشورشان مقابل مکزیک به تساوی دست یافت، اما خیلی از این تساوی ناراحت نیستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عصر روز سه شنبه پس از تساوی مکزیک برابر برزیل هواداران تیم مکزیک اگرچه به شادی و جشن درسائوپائولو پرداختند، ولی برزیلی ها نیز خیلی ناراحت نبودند.

میزبان جام جهانی بیستم در دومین دیدار خود برابر مکزیک در حالی که می توانست با پیروزی صعودش را تا حد زیادی قطعی کند، با تساوی بدون گل متوقف شد.

گزارشگران وکارشناسان برزیلی این مسابقه با اشاره به اینکه مکزیک بازی بسیار خوبی ارایه کرد و همیشه به گربه سیاه برزیل معروف بوده است، از اینکه بار توانستند از دست این تیم فرار کرده و متحمل شکست نشوند ناراحت نبودند.

این گزارشگران با انتقاد از نحوه بازی تیم شان در عین حال متذکر شدند که تیم برزیل بازی اول خود را برده و در بازی دوم هم مساوی گرفته است، به این ترتیب صعود این تیم تقریبا مسجل شده است و مربیان نباید ریسک کرده و تیم را تحت فشار می گذاشتند.

پیش از آغاز دیدار تیم های برزیل و مکزیک، تعداد زیادی از برزیلی ها پای نمایشگر بزرگ شهر سائوپائولو جمع شده بودند تا صعود تیم شان را جشن بگیرند اما پس از توقف برابر مکزیک ناامید و غمگین بودند.

در همین حال هواداران مکزیک که نتیجه بسیار خوبی برابر میزبان رقابت ها به دست آورده و شانس بالایی برای صعود دارند پس از تساوی برابر بهترین تیم گروه به جشن و شادمانی پرداختند.

نمایشگر شهر سائوپائولو در یکی از مناطق پایین شهر نصب شده و شاید دلیل این تصمیم این بوده که مردم نسبتا فقیر این منطقه که توانایی خرید بلیت های گران قیمت جام جهانی را ندارند، بتوانند بازی را تماشا کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  7  =