شما هم به جوگیران جام جهانی بپیوندید!

حالا وقتش است همه انرژی فروخفته را تخلیه کنیم. می شود به راحتی از این فرصت سوءاستفاده کرد. برای یک ماه شاد بودن و شادی کردن، یک ماه صبح تا شب فوتبال دیدن و پای نقد و تحلیل و حواشی جذابش نشستن.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،همشهری جوان وقتی شما این مطلب را می خوانید جام جهانی شروع شده و خیلی ها از همین حالا منتظرند تا بعد از اولین برد تیم ملی به کوچه و خیابان ها بیایند. غیر از هوادارای تیم ملی، بازار کری خوانی ها هم داغ شده و خط و نشان کشیدن و کل کل های مجازی و حقیقی آغاز. بعضی ها هم پیش بینی های خودشان از روند بازی ها و قهرمان را در شبکه های اجتماعی به نمایش می گذارند.

در این اوضاع و احوال چه فوتبالی باشید و چه نباشید، پیوستن به جرگه جوگیران جام جهانی گریزناپذیر است. حتی آن دسته روشنفکرنماها که همیشه دویدن 22 نفر دنبال یک توپ را به سخره می گیرند هم این روزها خودشان را آماده می کنند که بنشینند پای حداقل یکی دو مسابقه جذاب و تماشایی.

حالا وقتش است همه انرژی فروخفته را تخلیه کنیم. می شود به راحتی از این فرصت سوءاستفاده کرد. برای یک ماه شاد بودن و شادی کردن، یک ماه صبح تا شب فوتبال دیدن و پای نقد و تحلیل و حواشی جذابش نشستن؛ سبک زندگی عادی و هر روزه را به هم می ریزد.
 

سبک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  −    =  33