بازی مرگ و زندگی

تیم ملی انگلیس روز پنجشنبه در حالی در بازی دوم خود در جام جهانی با اروگوئه روبرو خواهد شد که این دیدار می تواند برای هر دو تیم بازی مرگ و زندگی باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران ، انگلیس در بازی نخست خود دو بر یک به ایتالیا باخته است و اروگوئه نیز سه بر یک در برابر کاستاریکا شکست خورده است با این حال استیون جرارد کاپیتان تیم ملی انگلیس معتقد است تیم وی می تواند سه امتیاز از اروگوئه بگیرد.
 وی می گوید تیم ملی اروگوئه توان تهاجمی بسیار خوبی دارد با این حال روز شنبه دیدیم که امکان شکست این تیم وجود دارد.
 آنها گل خوردند و اگر تیم انگلیس مانند بازی ایتالیا حمله کند می تواند برای اروگوئه مشکلات زیادی درست کند. جرارد گفت منتظر بازگشت هم تیمی اش در لیورپول به ترکیب اصلی اروگوئه است . گفتنی است لوییز سوارز در دیدار نخست اروگوئه به علت مصدومیت در دیدار نخست تیمش نیمکت نشین بود. کاپیتان تیم ملی انگلیس گفت اکنون بسیار مهم است از دیدار قبلی و نکات مثبت و منفی آن درس بگیریم. ما باید باید گرد و خاک بازی قبلی را از خود را بتکانیم و باردیگر آماده نبرد شویم.
وین رونی مهاجم تیم ملی انگلیس نیز می گوید هر دو تیم برای پیروزی می آیند و انگلیس باید روحیه مثبت خود را حفظ کند. این بازیکن بیست و هشت ساله می گوید ما به طور قطع به سه امتیاز بازی با اروگوئه نیاز داریم و با اعتماد به نفس وارد زمین مسابقه خواهیم شد. می دانیم اگر بازی را ببازیم تقریبا از تورنمنت حذف شده ایم بنابراین باید مثبت باشیم و با تمام قوا مسابقه دهیم. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  24