ماجرای نجات معجزه آسای یک موتورسوار

موتورسوار حدود 35 ساله به علت نامعلومی از مسیر منحرف شده و با دیواره های بتنی این جاده بشدت برخورد و پس از آن به دره عمیق 100 متری سقوط کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایرنا سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط راکب موتورسیکلت به دره 100 متری در جاده امامزاده داود (ع) خبر داد.

 
«سید جلال ملکی» افزود: ساعت 22:53 دقیقه شب گذشته این حادثه به سامانه 125 اعلام و آتش نشانان یک ایستگاه به محل حادثه در جاده امامزاده داود(ع) اعزام شدند.
 
وی اظهار کرد: موتورسوار حدود 35 ساله به علت نامعلومی از مسیر منحرف شده و با دیواره های بتنی این جاده بشدت برخورد و پس از آن به دره عمیق 100 متری سقوط کرد.
 
ملکی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی تهران با تجهیزات لازم، جست وجو برای نجات این فرد را آغاز کردند که پس از سه ساعت تلاش توانستند راکب موتورسیکلت را به جاده منتقل کنند.
 
وی با اشاره به اینکه این فرد زنده به مکان امن منتقل شده است، گفت: این موتورسوار بر اثر این حادثه دچار صدمات و شکستگی هایی در نقاط مختلف بدن شده است.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، افزود: فرد مصدوم برای ارایه خدمات درمانی اولیه و انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانش شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ⁄  10  =