مبلغ پیشنهادی استقلال به رحمتی که نپذیرفت

دروازه بان فصل پیش استقلال در صورت ماندن در این تیم دوباره می‌توانست در پایان فصل پول میلیاردی دریافت کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جام نیوز، حضور سید مهدی رحمتی در تیم پیکان سبب شد تا حرف و حدیث بسیاری در مورد رقم قرارداد دروازه‌بان سابق آبی‌پوشان با تیم جدیدش مطرح شود.

 

طی چند وقت اخیر مسئولان استقلال به این موضوع پرداختند که وقتی وزارت ورزش مانع عقد قراردادهای میلیاردی آنها می‌شود با سایر تیم‌ها نیز باید چنین رفتاری داشته باشد و به قرارداد رحمتی با پیکان ورود کند.

 

اما یکی از مسئولان پیکان به این موضوع اشاره داشت که به رحمتی رقمی پایین تر از استقلال پرداخت شده است. همین امر باعث شد تا پیشنهاد آبی‌پوشان به دروازه‌بان سابق خود را پیگیری کنیم.

 

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این خصوص گفت: «ما به رحمتی رقم مناسبی را پیشنهاد دادیم. ما نمی‌توانستیم به این بازیکن مبلغ میلیاردی پرداخت کنیم به خاطر همین با نظر قلعه نویی 950 میلیون را برای قرارداد رحمتی در نظر گرفتیم و البته این قرارداد چند آپشن ویژه هم داشت که به صورت "کارانه" به این دروازه‌بان پرداخت می‌شد.»

 

این مقام مسئول در ادامه افزود: «ابتدا قرار بود به ازای هر کلین شیت مبلغ 5 میلیون تومان به قرارداد رحمتی اضافه شود.»

 

در این خصوص با خبر شدیم دروازه‌بان استقلال به ازای هر پنالتی که می‌گرفت هم 5 میلیون دیگر دریافت می‌‌کرد و در پایان در صورت قهرمانی هم 15 درصد و کسب سهمیه آسیایی 10 درصد به قرارداد او اضافه می‌شد.

 

با این شرایط به نظر می‌رسد رحمتی در صورت ماندن در استقلال دوباره می‌توانست در پایان فصل پول میلیاردی دریافت کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  7