سبک زندگی برزیلی ها، سرخوش‌ترین مردم دنیا

در تصور همه ما برزیل مکانی سحرآمیز است؛ به لطف زیبایی های طبیعی، فرهنگ و هنر و خصوصیات مردمانش، هر سال میلیون ها توریست به سمت این کشور سرازیر می شوند؛ و حالا میزبان جام جهانی است.

همشهری تندرستی: در تصور همه ما مکانی سحرآمیز است؛ به لطف زیبایی های طبیعی، فرهنگ و هنر و خصوصیات مردمانش، هر سال میلیون ها توریست به سمت این کشور سرازیر می شوند؛ و حالا میزبان جام جهانی است؛ برزیل با دیدنی های طبیعی مهیج و از همه مشهورتر جنگل های آمازون و به همان اندازه باشکوه، اما کمتر شناخته شده، جنگل های ماتا آتلانتیکا، تالاب پانتانال و بزرگترین کرانه ساحلی در میان تمام کشورهای آمریکای جنوبی.

از زمانی که فیفا و کمیته المپیک از انتخاب این کشور و ریودوژانیرو به عنوان میزبان جام جهانی و المپیک تابستانی خبر دادند، برزیل تبدیل به بخشی ار عرصه جهانی شد و این بهانه خوبی است برای مرور ویژگی های سبک زندگی مردم این کشور، که می تواند به مردم جهان برای شاد بودن و خوب و سالم زیستن پندهایی بیاموزد.

شاد بودن اولویت و سیاست است

ترانه های فولکلور برزیلی، نمایانگر روح شادی در این کشور است. اگرچه در یکی دو سال اخیر اعتراضات مردم برزیل در قالب راهپیمایی و تجمع بالا گرفته و گاهی هم منجر به خشونت شده اما مردم برزیل حتی در اعتراض هایشان هم روش خودشان را دارند.

بعضی توریست ها درباره برزیل اینطور می گویند: «در برزیل مردم متفاوت از کشورهای دیگر از زندگی لذت می برند.» زنان برزیلی بالاترین امتیاز را به عنوان شادترین زنان در جهان در آزمون شاخص شادی که توسط موسسه آموزش عالی برزیل اداره می شد به دست آوردند. در آزمونی مشابه همین، برزیل امتیاز شادترین کشور را در میان کشورهایی مانند روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی به دست آورد. اگرچه رتبه شادی مردم برزیل در مقایسه با کشورهای اسکاندیناوی و استرالیا پایین تر است.
 

آموزه

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  4  =