گردهمایی فعالان حوزه تجارت الکترونیکی

کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نصر تهران (سازمان نظام صنفی رایانه‌ای)، اولین گردهمایی فعالان حوزه تجارت الکترونیکی را برگزار کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان نصر تهران، این گردهمایی با حضور فعالان حوزه تجارت الکترونیکی عصر روز دوشنبه هفته جاری، در مرکز همایش‌های این سازمان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نصر تهران (سازمان نظام صنفی رایانه‌ای)، اولین گردهمایی فعالان حوزه تجارت الکترونیکی را برگزار کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان نصر تهران، این گردهمایی با حضور فعالان حوزه تجارت الکترونیکی عصر روز دوشنبه هفته جاری، در مرکز همایش‌های این سازمان برگزار شد.

در ابتدای مراسم آزاده داننده، رئیس هیات مدیره سازمان نصر تهران به تشریح ساختار دموکراتیک سازمان پرداخت و گفت: هم اکنون پس از 9 سال، این سازمان جایگاه تثبیت‌شده‌ای به عنوان حلقه اتصال بخش خصوصی و دولت دارد و درخصوص بسیاری از مسائل و تصمیم‌سازی در حوزه IT، دولتمردان از مشورت با نمایندگان سازمان بهره می‌برند. رئیس هیات مدیره سازمان نصر تهران تصریح کرد: امیدواریم فعالان حوزه تجارت الکترونیکی نیز بتوانند با پیوستن به سازمان و ایفای نقش در کمیسیون تجارت الکترونیکی، گام‌های مثبتی در تقویت، انسجام و بهبود شرایط کسب‌وکار در این حوزه بردارند. در ادامه گلمر بحری، عضو هیات مدیره و رئیس کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نصر تهران با اشاره به اینکه تجارت الکترونیکی در مقایسه با سایر شاخه‌های IT، کسب و کاری نوپا و جدید محسوب می‌شود، بر لزوم فرهنگ‌سازی بیشتر و توسعه فعالیت‌های صنفی در این حوزه تاکید کرد.

بحری گفت: در حال حاضر کمیسیون تجارت الکترونیکی کارگروه‌هایی را با هدف بررسی مشکلات پیش روی تجارت الکترونیکی در کشور تشکیل داده است و سعی دارد از طریق تعامل بیشتر با دولت، مجلس و بخش خصوصی بتواند موانع و خلأهای موجود در زمینه قوانین و زیرساخت‌های لازم را شناسایی و رفع کند.

 
همچنین ناصرعلی سعادت، نایب‌رئیس کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نصر تهران در ادامه به ذکر مثال‌های مختلف از فعالیت‌ها و پیگیری‌های انجمن و سازمان درخصوص رفع مشکلات صنف از طریق مراجع ذی‌ربط، طی سال‌های اخیر پرداخت و گفت: قطعا ضرورت دارد فعالان حوزه تجارت الکترونیکی به سازمان بپیوندند تا به کمک پشتوانه قانونی این تشکل بتوانند مسائل و مشکلات کسب‌و‌کار خود را 
مرتفع کنند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  −  23  =