برپایی قرعه کشی طرح های فراز و ۷ درگاه باشگاه مشتریان بانک ملت

باشگاه مشتریان بانک ملت، قرعه کشی طرح های فراز و 7 درگاه ویژه فعال سازی خدمات غیرحضوری این بانک را برگزار کرد و 3 میلیارد و 780 میلیون ریال جوایز میان اعضای واجد شرایط باشگاه مشتریان بانک ملت قرعه کشی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  روابط عمومی بانک ملت، در مراسم قرعه کشی طرح ها که با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه و با حضور نمایندگان ادارات کل این بانک برپا شد، 3 میلیارد و 780 میلیون ریال جوایز میان اعضای واجد شرایط باشگاه مشتریان بانک ملت قرعه کشی شد.
در قرعه کشی نخست این مراسم ویژه چهارمین دوره دوماهه اجرای طرح فراز در حوزه خدمات غیرحضوری، 400 جایزه نقدی پنج میلیون ریالی به قید قرعه به آن دسته از مشتریان بانک که نسبت به اخذ رمز برای یکی از خدمات غیرحضوری اقدام کرده و ماهانه حداقل یک تراکنش مالی از طریق درگاه های فوق داشته اند تعلق گرفت.
همچنین در قرعه کشی 7 درگاه باشگاه مشتریان بانک ملت، یک کمک هزینه خرید خودرو به ارزش 500 میلیون ریال به یکی از اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت که از روز اول اسفندماه 92 تا پایان اردیبهشت ماه 93 نسبت به انجام خرید از طریق حداقل 7 درگاه متنوع بانک ملت( حداقل 200 میلیون ریال) اقدام کرده بودند اختصاص یافت.
در قرعه کشی سوم این مراسم نیز 7 کمک هزینه سفر برون مرزی هریک به مبلغ 50 میلیون ریال بین مشتریان شرکت کننده در طرح 7 درگاه باشگاه مشتریان بانک ملت توزیع شد.
این گزارش حاکی است، قرعه کشی چهارم این مراسم به توزیع 93 کمک هزینه سفر داخلی هریک به مبلغ 10 میلیون ریال بین واجدان شرایط شرکت در طرح 7 درگاه باشگاه مشتریان بانک ملت اختصاص داشت.
اسامی برندگان این قرعه کشی ها، پس از طی مراحل اداری لازم، از طریق سایت های اینترنتی باشگاه مشتریان بانک ملت و بانک ملت به اطلاع عموم خواهد رسید و جوایز نقدی برندگان نیز به حساب آنان در بانک ملت واریز خواهد شد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  3  =  12