۷بازی کنی که کی روش از آنها تشکر کرد

کروش می گوید خط کشیدن روی نام خلعتبری یکی از سخت ترین کارهای زندگی اش بوده است.من باید از بچه هایم تشکر کنم که بی خلعتبری ، رحمتی ، محمد نوری ، قاضی ، رضایی ، کریمی و عقیلی نمی توانستیم به جام جهانی برویم. امیدوارم فدراسیون از آن ها تشکر کند چون بی آنها به جام جهانی نمی رفتیم. اگر فدراسیون هم این کار را نکند ، من همین جا ممنون شان هستم.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی تیم ملی که مهمان برنامه "بیست چهارده"بود در بخشی از حرفهایش گفت:«یکی از سخت ترین تصمیمات من در کل زندگی این بود که نتوانستم جا برای یک بازیکن که خیلی دوستش دارم پیدا کنم.ساعت ها طول کشید من درباره او تصمیم گرفتم.»فردوسی پور از او پرسید نام این بازیکن را نمی گویید که کروش گفت: «نمی خواستم این مسئله را بگویم. خلعتبری سخت ترین انتخاب من بود. خلعتبری فصل بدی را پشت سر گذاشت. همان طور که می دانید نصف فصل را بازی نکرد اما او کسی است که خیلی دوستش دارم و خیلی برایم زحمت کشیده. در طول اردوهای مختلف همیشه به بچه ها گفتم باید خیلی تلاش کنید که برای بچه های قبلی تیم زحمت بکشید و باعث خوشحالی شان باشید. من باید از بچه هایم تشکر کنم که بی خلعتبری ، رحمتی ، محمد نوری ، قاضی ، رضایی ، کریمی و عقیلی نمی توانستیم به جام جهانی برویم. امیدوارم فدراسیون از آن ها تشکر کند چون بی آنها به جام جهانی نمی رفتیم. اگر فدراسیون هم این کار را نکند ، من همین جا ممنون شان هستم.»

کروش سپس ادامه داد:«امید ابراهیمی وقتی جایش را از تیم از دست داد که باشگاهش او را به ما نداد. من واقعا این بازیکن را دوست داشتم اما وقتی سپاهان او را به ما ندادند باید روی بازیکنی سرمایه گذاری می کردم که تمرین می کرد. حامد لک مثلا خیلی با استعداد است و در آینده اگر یکسری ایرادهایش را برطرف کند ، بهترین می شود اما باید بهترین بازیکن را با خودم می بردم. مثلا بیرانوند را چطور به اردو دعوت کردم؟ بازیکن 21 ساله ای بود که تا حالا تجربه بین المللی نداشت. یا آل نعمه از نفت. اگر به لیگ توجه می کردم چه اتفاقی می افتاد؟ من سیستمی برای فدراسیون ساختم که هر بازیکن برای خودش ویدئوهایی دارد که در آن آنالیزهای عمودی شان را در خود جای داده است. من با این انالیز دقیق برای انتخاب بازیکنان تصمیم می گیرم.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  ⁄    =  11