۶۹ سارق و مواد فروش در اراک دستگیر شدند

69 نفر شامل 26 مواد فروش، مزاحم خیابانی، اراذل و اوباش باش در طرح پاکسازی نقاط آلوده سطح شهر اراک و 43 سارق سابقه دار در نقاط مختلف استان مرکزی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در راستای ارتقا امنیت و انضباط اجتماعی در سطح استان طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهر اراک و با استفاده از حداکثر توان اجرایی و انتظامی اجرا شد.

سرهنگ ˈسیامک قاسمی ˈافزود: در این طرح که با تلاش ماموران انتظامی شهر اراک اجرا شد هشت دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف متوقف و 34 دستگاه نیز اعمال قانون شدند .

*** کشف مواد مخدر

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از کشف 240گرم شیشه و 503 گرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: چند قبضه سلاح گرم و سرد نیز در این طرح کشف و ضبط شد.

میزان کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی و ساماندهی معتادان در استان مرکزی در سال جاری نسبت به پارسال به ترتیب 88 درصد و 12 درصد افزایش داشته است.

*** دستگیر سارقان

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی نیز گفت: 43 سارق سابقه دار با تلاش ماموران پلیس آگاهی این استان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ ˈرضا احمدیˈ افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان مرکزی و پیشگیری همه جانبه از وقوع سرقت ها ،در دو روز گذشته این سرقتها در این استان شناسایی شدند.

وی با یادآوری دستگیری سارقان شناسایی شده در چند عملیات مختلف ادامه داد: سارقان پس از دستگیری به 51 فقره انواع سرقت منزل، قطعات خودرو، کیف قاپی، موتور سیکلت، دوچرخه و مغازه در سطح استان اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی با بیان اینکه سارقان در شهرهای اراک، ساوه، خنداب، شازند، محلات، خمین و زرندیه دستگیر شده اند خاطر نشان کرد: مقادیر زیادی اموال مسروقه از محل اختفای این سارقان کشف و ضبط شد.

سرهنگ احمدی اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

انواع سرقت در سال جاری در استان مرکزی کاهش دو درصدی داشته است.ک/1

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  1