بهزاد فراهانی بلبل «مدینه»

فراهانی بازیگر تئاتر، رادیو و تلویزیون درباره کارهای آماده پخشش گفت: مجموعه «مدینه» که این روزها از شبکه اول سیما پخش می شود، از کارهای آماده پخشم است. من نقش بلبل صاحب مسافرخانه ای را در این سریال دارم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از بانی فیلم: فراهانی بازیگر تئاتر، رادیو و تلویزیون درباره کارهای آماده پخشش گفت: مجموعه «مدینه» که این روزها از شبکه اول سیما پخش می شود، از کارهای آماده پخشم است. من نقش بلبل صاحب مسافرخانه ای را در این سریال دارم. 

با توجه به آنکه مدینه جذابیت خودش را دارد تصمیم دارم درباره نقش توضیح بیشتری ندهم، چون این روزها مدینه همه را پای تلویزیون کشانده  و هر قسمت با موضوع جذابی روبرو می‌شود. او ادامه داد: خدا را شکر کار همیشه هست و فعلاً برای کارهای پیشنهاد شده ام در حال بررسی هستم.

وی درباره فعالیت خود در رادیو نیز گفت: در رادیو داستان های شب را اجرا می کنم. البته باید بگویم کارهایی که رنگ و بوی ایرانی دارند، از جمله کارهای من است. او افزود: مشغول نمایشنامه جدیدی برای تئاتر هستم و امیدوارم مانند نمایش قبل، بتواند مردم را راضی نگه دارد.  

او در بخش دیگری از صحبتهایش نیز گفت: درباره دستمزدها در رادیو و تلویزیون باید بگویم که خیلی تفاوت دارد، هرچند الان دیگر فرقی ندارد، ما کارمان را انجام می دهیم و فرقی ندارد که چه دستمزدی دریافت کنیم. باید بگویم همان عشق به کار ما را زنده نگه داشته است.

 فراهانی پنجم آذر92 نمایش «خون و گل سرخ» به کارگردانی و نویسندگی خودش را در تالار حافظ به صحنه برد. داستان این نمایش درباره زندگی پسری بود که سال ها در قلعه به تنهایی زندگی می کرد و هیچ تربیتی نیاموخته است. او پس از مدتی از قلعه خارج می شود پس از آشنایی با خانم معلم، زندگی و شخصیت وی متحول می شود. نمایش «خون و گل سرخ» با استقبال زیادی مواجه شد و توانست مخاطبان خودش را پیدا کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  −  15  =