کی‌روش: برزیل کلی ستاره داشت نه یک تیم

سرمربی تیم ملی ایران می گوید جمع ستاره های برزیل مشکل شان این بود که روحیه تیمی نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از خبرآنلاین: سرمربی تیم ملی ایران می گوید جمع ستاره های برزیل مشکل شان این بود که روحیه تیمی نداشتند.

کارلوس کروش در تحلیلش از جام جهانی فوتبال ، از جامی که گذشت خیلی کوتاه نکاتی را برای مان  نوشت. ارزیابی او از این بازی ها مثبت بود و اعتقاد داشت که این جام یکی از بهترین جام هایی بود که تا به حال برگزار شده است. او به سبک امیر قلعه نویی درباره کلیت جام نوشته است: جام جهانی ، جام جهانی بسیار خوبی بود. مجموعه ای از بازی های خوب ، بازیکنان خوب و بازی های زیبا که همه از تماشایش لذت بردند.» 

او که 4 بازی نیمه نهایی تا فینال را از نزدیک تماشا کرده است درباره برزیل ، میزبان بازی ها و شکست هایش هم نظر مشخصی دارد. چیزی که تفاوتی بود بین تیم ساخته شده توسط کارلوس کروش و البته فیلیپه اسکولاری برای تیم میزبان. همان نکته ای که البته زیکوی بزرگ هم به آن اشاره کرده بود. او درباره برزیل می نویسد:« اما درباره برزیل . فرق است بین یک تیم خوب و یک سری بازیکن خوب. برزیل پر بود از ستاره هایی که هر کدام یک تیم عالی را می ساختند اما در کنار هم تیمی را تشکیل ندادند. این نداشتن انسجام تیمی بود که حاصلش اتفاق رخ داده برای برزیل شد.»

کارلوس کروش البته یکی از آنهایی بود که انسجام آلمان و وحدت تیمی آنها را دلیل مشخص قهرمانی این تیم می داند و البته این تیم را شایسته بردن جام. او بامداد پنجشنبه به تهران بر می گردد تا در مذاکرات نهایی با علی کفاشیان برای عقد قراردادش شرکت کند. قراردادی که به احتمال فراوان برای 3 سال دیگر تمدید می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  −    =  66