واکنش یک نماینده به «گشت ارشاد موتوری»

عبدالرضاعزیزی گفت: مساله حجاب یک مساله سطحی نیست که بتوان با گشت ارشاد موتوری با آن برخورد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایلنا عبدالرضاعزیزی گفت: مساله حجاب یک مساله سطحی نیست که بتوان با گشت ارشاد موتوری با آن برخورد کرد.

رییس کمیسیون اجتماعی با اشاره به اقدام انصار حزب‌الله برای ایجاد گشت ارشاد موتوری جهت صیانت از عفاف و حجاب اظهار داشت: کشور قانون دارد و با موتور نمی‌شود به کسی تذکر داد که حجابش را رعایت کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه با زور نمی‌توان چیزی را به کسی تحمیل کرد، افزود: سازمان‌های آموزشی ما از دوره مهدکودک تا دبیرستان و دانشگاه باید بر روی اعتقادات دینی جوانان کار کنند تا آنها به صورت اعتقادی حجاب را رعایت کنند.

وی گفت: اگر به زور به کسی بگوییم که حجابش را رعایت کند ده قدم جلوتر حجابش را برمی‌دارد بنابراین با این روش نمی‌توان با قضیه بدحجابی مبارزه کرد. هر چند که همه موظف هستند که به قانون کشور احترام بگذارند.

عزیزی ادامه گفت: همانطور که وقتی شما به خارج از کشور می‌روید باید به قانون آن کشور احترام بگذارید در کشور اسلامی نیز که حجاب یک قانون است این امر باید رعایت شود. نماینده مردم شیروان با بیان اینکه نباید در رابطه با مساله عفاف و حجاب سرخود تصمیم‌گیری شود، تصریح کرد: مساله حجاب یک مساله سطحی نیست که بتوان به این شکل با آن برخورد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  4  =