مهم‌ترین ابزارهای دیجیتال شکست خورده جهان مجازی

مجله CNN Money منتشر کرد

شرکت Groupon موفق‌ترین ارائه‌دهنده کوپن‌های الکترونیکی و اینترنتی بود که در ماه نوامبر سال 2011 سهام خودش را با قیمت 14/13 دلار به فروش رساند و خیلی زود قیمت سهام آن افزایش پیدا کرد. حالا اما قیمت سهام این شرکت به حدود 6 دلار برای هر سهم رسیده است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای‌اقتصاد تکنولوژی این روزها در تمام بخش‌های زندگی روزمره ما نفوذ پیدا کرده است و به همین دلیل هم نقش مهمی در زندگی‌مان دارد. حالا ابزارهای دیجیتال آنقدر کاربردی و شخصی شده‌اند که انواع پوشیدنی آنها طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کرده‌اند و قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهند.
با این همه اما انواع مختلفی از ابزارهای دیجیتال و تکنولوژی هستند که هرگز نتوانستند موفقیت چندانی در بازار به‌دست بیاورند و در نهایت بعد از مدتی شکست خوردند و از دنیای تکنولوژی به تدریج حذف شدند.
در همین راستا مجله CNN Money به تازگی فهرستی از ابزارهای تکنولوژی شکست خورده منتشر کرده است که می‌توانید در اینجا با آنها آشنا شوید:
نت‌بوک‌ها: این محصولات که در واقع نوت‌بوک‌هایی با اندازه کوچک‌تر، وزن سبک‌تر و ساختار ساده‌تر بودند در سال 2007 برای اولین بار وارد بازار شدند تا نیاز کاربرانی را مرتفع کنند که کاربری مبتدی و اولیه داشته و نیاز دارند که آن را همیشه و همه جا با خودشان داشته باشند. این لپ‌تاپ‌های کوچک و ارزان‌قیمت، کیبوردی کوچک و پردازنده نسبتا ضعیفی داشتند و معمولا نسخه‌ای از ویندوز XP روی آنها نصب می‌شد. اما شرکت بزرگ اپل بسیار زود تبلت آی‌پد خودش را به بازار معرفی کرد تا نت بوک‌ها به‌تدریج جایگاه خودشان را در بازار از دست بدهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  +    =  89